Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En vellykket kvinne på alle plan som har de ytre og indre kvaliteter på plass? Hva er du villig til å gi opp eller se gjennom fingrene med om hun ikke oppfyller alt? bare for å få deg dame, hvis alternativet er å være singel. 

 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså hvor langt ned er du villig til å gå bare for å få deg dame, hvis alternativet er et liv i ensomhet som singel og barnløs?

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha dame over 170cm. Har da ikke lyst på en kjempe til kjæreste heller! 

Anonymkode: 8c363...99b

Haha. Jeg er 174, men jeg er tynn og har aldri blitt beskrevet som en kjempe. Hehe. Men hver sin smak og oppfattelse av hva som er for høyt og ikke altså.

--- 

Jeg er nok ingen drømmedame hvis man kun ser på det at jeg er syk og selvdestruktiv, men blir man kjent med meg vil man oppdage at jeg er svært omsorgsfull, lojal og liker å gjøre det jeg kan for de jeg er glad.  Så de fleste vil nok snu i dørstokken, men hvis en mann en vakker dag tar seg tid til å se forbi det negative så vil han oppdage at jeg er faktisk en ganske god person. 

Samme tenker jeg om en mann. Jeg kan se fordi mye så lenge han er snill, trofast og omsorgsfull. 

Det kommer vel an på hvor høye krav man har til å ha en såkalt perfekt kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha dame over 170cm. Har da ikke lyst på en kjempe til kjæreste heller! 

Anonymkode: 8c363...99b

Sikkert ingen som vil ha mann på under 170 heller. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Haha. Jeg er 174, men jeg er tynn og har aldri blitt beskrevet som en kjempe. Hehe. Men hver sin smak og oppfattelse av hva som er for høyt og ikke altså.

--- 

Jeg er nok ingen drømmedame hvis man kun ser på det at jeg er syk og selvdestruktiv, men blir man kjent med meg vil man oppdage at jeg er svært omsorgsfull, lojal og liker å gjøre det jeg kan for de jeg er glad.  Så de fleste vil nok snu i dørstokken, men hvis en mann en vakker dag tar seg tid til å se forbi det negative så vil han oppdage at jeg er faktisk en ganske god person. 

Samme tenker jeg om en mann. Jeg kan se fordi mye så lenge han er snill, trofast og omsorgsfull. 

Det kommer vel an på hvor høye krav man har til å ha en såkalt perfekt kjæreste. 

Jeg tenker at det er lett å se seg selv i et godt lys selv om det er mørkt. At en tillegger seg selv gode egenskaper uten å ha dem. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er lett å se seg selv i et godt lys selv om det er mørkt. At en tillegger seg selv gode egenskaper uten å ha dem. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Og hva mener du med det? At det ikke stemmer? Tro meg jeg ser ikke meg selv i et godt lys. Det der er det absolutt eneste positive jeg greier å si om meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Og hva mener du med det? At det ikke stemmer? Tro meg jeg ser ikke meg selv i et godt lys. Det der er det absolutt eneste positive jeg greier å si om meg selv. 

Jeg tenker bare at hvis alle kjenner etter så vil alle finne gode kvaliteter ved seg selv, enten det stemmer eller ikke. De fleste vil bli likt og da har folk en tendens til å tro at de er bedre enn de er. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å svare på eget spørsmål, så er jeg villig til å gå ganske lavt for å unngå å bli ensom uten kjæreste, venner og familie. Vil ikke være einstøing resten av livet. Men hun må være renslig da og se sånn noenlunde ut. Ikke mangle tenner og sånn. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ingen som vil ha mann på under 170 heller. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Ikke innbill dere at høyde er av betydning. Hun dama på bildet her kunne nok fått de fleste menn. Her er hun sammen med ektemannen:

0aq0vo5emmqzqavq.jpg?si78bvc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker bare at hvis alle kjenner etter så vil alle finne gode kvaliteter ved seg selv, enten det stemmer eller ikke. De fleste vil bli likt og da har folk en tendens til å tro at de er bedre enn de er. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Å tro jeg er bedre enn jeg er, er langt fra tilfellet med meg. Er helt motsatt mtp tilbakemeldinger jeg har fått. Og jeg tror det er mer vanlig enn å tro man er bedre enn man er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, kupton skrev:

Ikke innbill dere at høyde er av betydning. Hun dama på bildet her kunne nok fått de fleste menn. Her er hun sammen med ektemannen:

0aq0vo5emmqzqavq.jpg?si78bvc2

Han er sikkert rik?

Anonymkode: d9ae9...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er sikkert rik?

Anonymkode: d9ae9...08f

Tror ikke hun trenger å bekymre seg om pengene selv om hun var singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Glitter skrev:

Å tro jeg er bedre enn jeg er, er langt fra tilfellet med meg. Er helt motsatt mtp tilbakemeldinger jeg har fått. Og jeg tror det er mer vanlig enn å tro man er bedre enn man er. 

Det er en kjent sak at man tror man er bedre enn man er. Noen spurte vanlige bilførere om hvor godt de selv og andre gjorde det i trafikken. Så og si alle mente at de selv var den beste sjåføren og forstod trafikkbildet best. Mange eksempler finnes. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Tror ikke hun trenger å bekymre seg om pengene selv om hun var singel.

Om ikke det var pengene hun gikk etter så må det være at han er knakende god i senga. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke det var pengene hun gikk etter så må det være at han er knakende god i senga. 

Anonymkode: 700ee...d8f

🤣

Anonymkode: c854f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En vellykket kvinne på alle plan som har de ytre og indre kvaliteter på plass? Hva er du villig til å gi opp eller se gjennom fingrene med om hun ikke oppfyller alt? bare for å få deg dame, hvis alternativet er å være singel. 

 

Anonymkode: 700ee...d8f

Må ikke være høy og blubbe-tjukk.

Anonymkode: 1b493...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke det var pengene hun gikk etter så må det være at han er knakende god i senga. 

Anonymkode: 700ee...d8f

At han er det kan alle se.

Anonymkode: 1b493...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kjent sak at man tror man er bedre enn man er. Noen spurte vanlige bilførere om hvor godt de selv og andre gjorde det i trafikken. Så og si alle mente at de selv var den beste sjåføren og forstod trafikkbildet best. Mange eksempler finnes. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Det kan være. Det betyr ikke at det gjelder alle. Og jeg tror på ingen måte at jeg er spesielt bra. Nettopp derfor jeg skrev at jeg i de flestes øyne er jeg ingen drømnedame. Kanskje ikke i noens øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sett gjennom fingrene på ganske mye, men det måtte vært noe positivt som veide opp for det.

Jeg tror den modne herremannen på bildet til Kupton viser at det fungerer litt sånn andre veien også. Vet ikke hvem han er, men tipper han har et interessant liv og er en stor personlighet. 

Jeg tror allikevel det er noe i at kvinner generelt har flere sjekkpunkt enn menn. Jeg tror menn hiver ut snøret og ser hva som biter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...