Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er lett å se seg selv i et godt lys selv om det er mørkt. At en tillegger seg selv gode egenskaper uten å ha dem. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Hva er det du ønsker å oppnå med denne kommentaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, kupton skrev:

Ikke innbill dere at høyde er av betydning. Hun dama på bildet her kunne nok fått de fleste menn. Her er hun sammen med ektemannen:

0aq0vo5emmqzqavq.jpg?si78bvc2

Æsj så stygge begge to. 

Anonymkode: 8c363...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Grendel skrev:

Jeg kunne sett gjennom fingrene på ganske mye, men det måtte vært noe positivt som veide opp for det.

Jeg tror den modne herremannen på bildet til Kupton viser at det fungerer litt sånn andre veien også. Vet ikke hvem han er, men tipper han har et interessant liv og er en stor personlighet. 

Jeg tror allikevel det er noe i at kvinner generelt har flere sjekkpunkt enn menn. Jeg tror menn hiver ut snøret og ser hva som biter på.

Det tror jeg du har rett i:  https://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_Ponti

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

De der to er neppe i ligaen til noen her inne uansett. ;) 

Dama er i kuptons liga 😂

Anonymkode: d9ae9...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nå tenkte jeg ikke på alder, men på sosial liga. :) 

Det var da det jeg tenkte på også! 

Anonymkode: d9ae9...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå tenkte jeg ikke på alder, men på sosial liga. :) 

Sosial liga? Er de kjente folk? Aldri sett før

Anonymkode: 8c363...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da det jeg tenkte på også! 

Anonymkode: d9ae9...08f

Ikke for å si noe negativt om Kupton, men han vanker vel neppe i de samme kretser som Sophia med låran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sosial liga? Er de kjente folk? Aldri sett før

Anonymkode: 8c363...99b

Han aner jeg ikke hvem er, hun er Sophia Loren (eller Sophia med låran...), verdenskjent skuespillerinne fra før i tiden, hun er 86 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj så stygge begge to. 

Anonymkode: 8c363...99b

Hæ? Er hun stygg? Litt rar positur og 70-talls-utspjåka, men ikke stygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Grendel skrev:

Hæ? Er hun stygg? Litt rar positur og 70-talls-utspjåka, men ikke stygg. 

Vedkommende som svarte det er nok et realt fruktfat selv, tenker jeg! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Grendel skrev:

Jeg tror allikevel det er noe i at kvinner generelt har flere sjekkpunkt enn menn. Jeg tror menn hiver ut snøret og ser hva som biter på.

Seriøst? Dette tror jeg er en myte, i allefall stemmer den dårlig for menn jeg kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Glitter skrev:

Haha. Jeg er 174, men jeg er tynn og har aldri blitt beskrevet som en kjempe. Hehe. Men hver sin smak og oppfattelse av hva som er for høyt og ikke altså.

--- 

Jeg er nok ingen drømmedame hvis man kun ser på det at jeg er syk og selvdestruktiv, men blir man kjent med meg vil man oppdage at jeg er svært omsorgsfull, lojal og liker å gjøre det jeg kan for de jeg er glad.  Så de fleste vil nok snu i dørstokken, men hvis en mann en vakker dag tar seg tid til å se forbi det negative så vil han oppdage at jeg er faktisk en ganske god person. 

Samme tenker jeg om en mann. Jeg kan se fordi mye så lenge han er snill, trofast og omsorgsfull. 

Det kommer vel an på hvor høye krav man har til å ha en såkalt perfekt kjæreste. 

Jeg syns høye kvinner er maskulint og stygt. 

Anonymkode: 8c363...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kayia skrev:

Seriøst? Dette tror jeg er en myte, i allefall stemmer den dårlig for menn jeg kjenner. 

Jeg er tedd for å åpne den diskusjonen, så jeg nøyer meg med å si at det ikke primært er menn som plages av uønsket seksuell oppmerksomhet. Til syvende og sist er nok begge kjønn like kresne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har ikke noen krav. Kjemi oppstår uavhengig av kravliste. Det er kjemi det kommer an på ikke noe annet. Derfor fungerer nett-dating dårlig. Ikke at jeg nett-dater, men sånn generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg har ikke noen krav. Kjemi oppstår uavhengig av kravliste. Det er kjemi det kommer an på ikke noe annet. Derfor fungerer nett-dating dårlig. Ikke at jeg nett-dater, men sånn generelt. 

Det har du helt rett i! Jeg ønsket meg en mann som var stor og bamsete og med mye kroppshår. Bomma litt kan man si... ;) Men jeg elsker raringen min herfra og til evigheten! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj så stygge begge to. 

Anonymkode: 8c363...99b

Hehe, pleier å være i mot overfladiske kommentarer på utseende som dette. Men må si meg enig her. Dette minner jo,faktisk om en gammel oldefar sammen med en transvestitt...

Anonymkode: c854f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Han er sikkert rik?

Anonymkode: d9ae9...08f

Ok, da måtte jeg gjøre en research selv her. Han er i starten av 80 årene på dette bilde iog hun i starten av 60 årene. Hun holder seg altså godt i ekte hollywoodstil. Hun giftet seg med en mann med penger og makt i filmbransjen. Selv er hun skuespiller. Klassisk.

 

Anonymkode: c854f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...