Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
På 29.9.2020 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha dame over 170cm. Har da ikke lyst på en kjempe til kjæreste heller! 

Anonymkode: 8c363...99b

Vedder på at dette er skrevet av:

1. Dame som er over 170 og føler seg som en kjempe.

2. Bitter mann som føler seg for lav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, pleier å være i mot overfladiske kommentarer på utseende som dette. Men må si meg enig her. Dette minner jo,faktisk om en gammel oldefar sammen med en transvestitt...

Anonymkode: c854f...5d9

For første gang har jeg forståelse for å poste anonymt. Jeg ville heller ikke turt å stå fram offentlig om jeg skulle omtale en av tidenes vakreste kvinner, selveste Sophia Loren, som en stygg transvestitt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 minutter siden, Kayia skrev:

For første gang har jeg forståelse for å poste anonymt. Jeg ville heller ikke turt å stå fram offentlig om jeg skulle omtale en av tidenes vakreste kvinner, selveste Sophia Loren, som en stygg transvestitt 🙄

Jeg tror mange her er for ung til å vite hvem det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

For første gang har jeg forståelse for å poste anonymt. Jeg ville heller ikke turt å stå fram offentlig om jeg skulle omtale en av tidenes vakreste kvinner, selveste Sophia Loren, som en stygg transvestitt 🙄

Hvis dette er første gangen du har forståelse for det, så har du nok ikke særlig god forståelse på noe generelt sett, og på mennesker spesielt. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tror mange her er for ung til å vite hvem det er :)

Null excuse. De som er for unge er dritgode til å Google ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er første gangen du har forståelse for det, så har du nok ikke særlig god forståelse på noe generelt sett, og på mennesker spesielt. 

Anonymkode: 700ee...d8f

Jeeez... må nesten le - der fikk du sannelig en sjanse til å gørte litt igjen gitt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.10.2020 den 18.03, Kayia skrev:

Jeeez... må nesten le - der fikk du sannelig en sjanse til å gørte litt igjen gitt :D 

"Gørte" faktisk. 

Sønnen min forklarte ordet. En blaut fjert. Dermed er språket mitt ett ord rikere 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2020 den 18.03, Kayia skrev:

Jeeez... må nesten le - der fikk du sannelig en sjanse til å gørte litt igjen gitt :D 

Og jeg ler av deg! 😂 Jeg synes ikke det er rart at noen velger å skrive som anonym... Du burde prøve du også sånn at det ikke samler seg for mye rart tilknyttet nicket ditt 😂

Anonymkode: 32c8a...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Grendel skrev:

"Gørte" faktisk. 

Sønnen min forklarte ordet. En blaut fjert. Dermed er språket mitt ett ord rikere 👍

En blaut fjert?! Jeg trodde å gørte var det samme som å gulpe / ørte / sure oppstøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Grendel skrev:

"Gørte" faktisk. 

Sønnen min forklarte ordet. En blaut fjert. Dermed er språket mitt ett ord rikere 👍

😂😂😂

Kids!

I min trønderverden betyr det å kombinere det å sutre og kverulere samtidig som du aktivt går inn for å forsure stemningen. Et nydelig ord😃
 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg ler av deg! 😂 Jeg synes ikke det er rart at noen velger å skrive som anonym... Du burde prøve du også sånn at det ikke samler seg for mye rart tilknyttet nicket ditt 😂

Anonymkode: 32c8a...0d1

Ja for som Kayia er jeg ikke anonym tenker du😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...