Gå til innhold

Dette må vel være somatisk?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har jo gått ned noen kilo nå fordi jeg ikke har turt å spist usunt pga gallegreiene, så sprakk jeg i dag. Spiste litt chips og litt sjokolade og fikk selvsagt vondt, men ikke så vondt at jeg må gå og gå. Da er det vel lurest å bare ta paracet? Det er ulike grader av smerter jeg har, som verst er det på ti og nå er det på fem. Tok paracet jeg. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte jo ta de "sterke" medisinene senere på kvelden, tok en på 5 mg og det bare dempet smertene så jeg klarte å ligge på ryggen. Skal vel noe til for å fjerne dem helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2020 den 17.12, stjernestøv skrev:

Har jo gått ned noen kilo nå fordi jeg ikke har turt å spist usunt pga gallegreiene, så sprakk jeg i dag. Spiste litt chips og litt sjokolade og fikk selvsagt vondt, men ikke så vondt at jeg må gå og gå. Da er det vel lurest å bare ta paracet? Det er ulike grader av smerter jeg har, som verst er det på ti og nå er det på fem. Tok paracet jeg. 

 

På 4.10.2020 den 12.01, stjernestøv skrev:

Måtte jo ta de "sterke" medisinene senere på kvelden, tok en på 5 mg og det bare dempet smertene så jeg klarte å ligge på ryggen. Skal vel noe til for å fjerne dem helt. 

Kan du ikke be legen om noen andre medisiner? 

Anonymkode: 52f35...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan du ikke be legen om noen andre medisiner? 

Anonymkode: 52f35...793

Etter det de skriver her inne er det jo sterke medisiner som skal virke, tror ikke jeg får noe annet da. Eneste var om jeg kunne tatt to, men da må jeg jo ringe og spør om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 18.09, stjernestøv skrev:

Føler jeg har feber og er fjern selv om jeg ikke har feber, har vondt i kroppen...spesielt magen, ryggen og under høyre ribben. Har ikke klart å spist noe særlig i dag, middagen som var ørret gikk i bosset. Føler meg syk og har lite krefter, tror jeg har en alvorlig fysisk sykdom og blir redd av det. Det er utmattende, er redd leger og psykiatri skal tro det er psykisk og ikke ta meg på alvor. Skal jo til ultralyd i oktober men det føles ut som evigheter til, avlyste sykepleieren denne uken for det er så tungt å snakke om ting og bli misforstått. Jeg føler meg i dårligere form enn det han oppfatter, dette er ikke bare angst. Hva gjør jeg? 

Har du fått vært hos legen da? 

Anonymkode: 52f35...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått vært hos legen da? 

Anonymkode: 52f35...793

Ja jeg var hos legen og fikk smertestillende, skal til ultralyd om en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...