Gå til innhold

Leiepris for hytte : 3500 kr i måneden

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer fant en annonse på finn der noen leide ut en hytte for 3500 kr i måneden. Den lå praktfull til med sjøen. Veldig pen hytte med to soverom , stor stue med peis, og flott kjøkken. Utsikt fra vinduer til sjøen. Stor hage og egen brygge. 

Er det normalt å kunne få leie hytter så billig i Norge? 

Anonymkode: 89642...a99

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min samboer fant en annonse på finn der noen leide ut en hytte for 3500 kr i måneden. Den lå praktfull til med sjøen. Veldig pen hytte med to soverom , stor stue med peis, og flott kjøkken. Utsikt fra vinduer til sjøen. Stor hage og egen brygge. 

Det er vel pris pr. uke?

Anonymkode: 8506b...dde

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette langtidsleie som i åremål, eller korttidsleie? Om det er korttidsleie tror jeg muligens dere har misforstått for da er det mer sannsynlig at det er pr. uke eller helg...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei pris per måned.  Synes det var merkelig billig 

Det var rart, for på finn oppgis leiepris på hytte vanligvis pr. uke eller pr. år (åremål).

Anonymkode: 8506b...dde

Annonse

38 minutter siden, Lillemus skrev:

Er dette langtidsleie som i åremål, eller korttidsleie? Om det er korttidsleie tror jeg muligens dere har misforstått for da er det mer sannsynlig at det er pr. uke eller helg...

Det er for ett års leie  3500 kr måneden i ett år. 

Med tanke på at den ligger ved sjøen og er ganske stor, er ikke 42000 i året dyrt. Altså, jeg syns det er dyrt, men da jeg tittet på priser på hytter, mener jeg det meste var på over den summen. 

Ok, nå måtte jeg inn og se. Det var jo knapt noen til under 50000 kr og en haug på 100000 kr og oppover 😮 Herregud, folk er gærne!

Din familie må beregne hvor mye dere kommer til å bruke den. Så kan dere regne ut ca døgnpris for de døgnene dere bruker den.

Det er mye kos med å ha en fast plass å dra til. Dessuten er det praktisk å ha alt en trenger på hytta. Da slipper en å huske på og pakke ned alt en trenger hver gang.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om dere vurderer å leie hytte for å bruke som billig bolig hele året bør du være klar over at dette ikke nødvendigvis er lov. Reglene varierer fra kommune til kommune.

Annonse

2 timer siden, kupton skrev:

Din familie må beregne hvor mye dere kommer til å bruke den. Så kan dere regne ut ca døgnpris for de døgnene dere bruker den.

Det er mye kos med å ha en fast plass å dra til. Dessuten er det praktisk å ha alt en trenger på hytta. Da slipper en å huske på og pakke ned alt en trenger hver gang.

Det er det. Veldig greit å ha en plass å dra til i helger. Vi bor midt i en by, derfor herlig å komme seg litt ut på landet i helgene.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...