snillgutt25 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Heisann! Jeg har alltid hatt ganske brede hofter og lår. Har en ellers slank og veltrent kropp som jeg er fornøyd med. Trener bla 4-5 ganger i uka på sats. Men hoftene har blitt et lite "problem" for meg. Jeg er liksom slank/tynn helt ned til hoftebeinet starter, og så buler hoftene litt ut liksom. De ser litt feminine ut ,og det er noe jeg ikke setter spesillt pris på. Buksene strammer også litt ekstra i dette partiet og det ser litt "teit" ut synes jeg selv da. Mulig at dette er noe jeg selv har hengt meg litt opp i da men. Har blitt litt kroppsfiksert med årene ) Uansett så er det ingen jenter som har hatt noe i mot dette utseendet. Det virker liksom som om at jeg har mye lettere for å legge på meg litt rundt hoftene/rumpa/lårene. Finnes det noen bra treningsmetoder som kan hjelpe meg til å få slakere hofter/lår? Trener endel knebøy og utfall osv. Eller har jeg bare hatt "uflaks" med genene? ) Er samtidig klar over at man ikke kan "lokalslanke" områder på kroppen og at man trenger å trene "cardio". Poenget mitt er at jeg ikke har no spes fett på resten av kroppen. Off...detta ble kanskje litt i lengste laget...men men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei! Du kan harmonisere kroppen din bedre ved å trene mer styrke på overkroppen. Hva med svømming? Du har vel sette svømmere - brede over skuldrene og smale rundt hoftene. I så fall ser det slik ut, når du blir bredere opp, vil det nede se mindre ut (hvis du skjønner). Du kan også snakke med en treningsveileder som kan veilede deg i hva du bør trene for å få den kroppen du vil ha. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.