Gå til innhold

Slutte på litium kupton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble satt på litium 42 mg ganger to per dag da jeg var akuttinnlagt i to dager. Fikk med meg for fem dager, så har nå gått på det en liten uke. Spørsmålet er om det går bra å bråslutte på denne dosen? 

Anonymkode: 701dc...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ble satt på litium 42 mg ganger to per dag da jeg var akuttinnlagt i to dager. Fikk med meg for fem dager, så har nå gått på det en liten uke. Spørsmålet er om det går bra å bråslutte på denne dosen? 

Trådstarter her. Vil legge til at det aldri var planer om at jeg skulle gå varig på litium. De mente det var en "krisemedisin"..

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her. Vil legge til at det aldri var planer om at jeg skulle gå varig på litium. De mente det var en "krisemedisin"..

Du hadde nok fått en plan om seponering om du ikke kunne bråslutte med den. Du kan ringe å spør legevakten for de kan gi råd. Det har jeg selv gjort. 

Skrevet
26 minutter siden, aa-k-j skrev:

Du hadde nok fått en plan om seponering om du ikke kunne bråslutte med den. Du kan ringe å spør legevakten for de kan gi råd. Det har jeg selv gjort. 

30 minutter siden, kupton skrev:

Du kan bråslutte. 

Ok takk for svar

Skrevet

Fungerer Litium som akuttmedisin, Kupton? 

Anonymkode: 58e03...2e1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer Litium som akuttmedisin, Kupton? 

Anonymkode: 58e03...2e1

Har aldri brukt det slik eller hørt/lest om slik bruk (før nå).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...