Gå til innhold

Å få tilsendt journal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått tilsendt journal fra sykehus etter å ha sendt brev? Hvor lang tid kan man forvente at det tar?

Anonymkode: 72c34...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte psykiateren, og fikk det i løpet av 2-3 dager. 

Anonymkode: b5c34...996

Skrevet

For min del har det tatt fra noen dager til på det meste tre uker. Det var ikke noe som hastet for min del, så jeg purret heller ikke for å få fortgang i arbeidet. For noen år siden innhentet jeg journaler fra alle sykehus jeg var blitt behandlet ved opp igjennom årene. Også journal fra det sykehuset hvor jeg ble fulgt opp som barn fra 1-årsalderen og frem til 2000. Interessant å se hvordan journalsystemet/datasystemet har endret seg opp igjennom årene fra begynnelsen av 1980-årene.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått tilsendt journal fra sykehus etter å ha sendt brev? Hvor lang tid kan man forvente at det tar?

Anonymkode: 72c34...447

Du kan finne skjema på nettsiden til enkelte sykehus. Tror det tok ca. 2 måneder for meg å få tilsendt journal fra et sykehus som jeg har blitt fulgt opp i 40 år. Det var en tykk lefse med papir.

Skrevet

Jeg spør mer enn jeg vet, men er det ikke en generell regel om at henvendelser til det offentlige skal besvares innen 3 uker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...