Gå til innhold

Venninne mener at antidepressiva er farlig, og bare farlig

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet
1 time siden, Kalevaala skrev:

Jeg går fast på AD på syvende året, og har ikke hatt tilbakefall siden jeg startet.  Livet mitt er mye bedre nå enn før jeg startet med AD. 

Type?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bør vente med å høre på din venninne til hun er ferdig studert. Det er en grunn til at mennesker som skal håndtere medisiner har en lengre utdannelse. 

Skrevet

Det var en debatt for noen år siden når noe forskning tilsynelatende viste at faren for selvmord økte i perioden etter at folk begynte på AD. Forklaringen var at folk fikk mer gjennomføringskraft av medisinen, eller noe sånt. Gud vet hvorfor jeg husker den debatten.

Dette skriver jeg kun i kraft av å være en person som har hørt en diskusjon på radio, men tipper det finnes titusenvis av publikasjoner om AD. Man bør kanskje stole på at psykiatere ser et større bilde enn denne ene studien.

Skrevet
1 time siden, Grendel skrev:

Det var en debatt for noen år siden når noe forskning tilsynelatende viste at faren for selvmord økte i perioden etter at folk begynte på AD. Forklaringen var at folk fikk mer gjennomføringskraft av medisinen, eller noe sånt. Gud vet hvorfor jeg husker den debatten.

Dette skriver jeg kun i kraft av å være en person som har hørt en diskusjon på radio, men tipper det finnes titusenvis av publikasjoner om AD. Man bør kanskje stole på at psykiatere ser et større bilde enn denne ene studien.

SelvmordTANKER øker i begynnelsen men ikke faktiske selvmord

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...