Gå til innhold

Perspektiv

Anbefalte innlegg

Fotball med  min sønn og en kamerat av ham. Etter 10 min. lokka stille tid for meg selv, så ville gå en tur imens. På vei til runda jeg ville gå, tenkte jeg på å invitere med moren til kameraten, men tenkte så, nei, jeg orker ikke, vil bare være litt aleine, og så kjente jeg litt av den utmattelsen. Først redd at det skulle gå nedover igjen, men klarte sette meg selv på plass: Hallo, du er faktisk på vei til å gå tur, du lurte ikke på om du orka DET. Bare det er jo annerledes enn da det var på det verste. Og: Jeg har vært på TMS, kjørt til og fra, vært på jobb, ikke jobba noe særlig da, men snakka med kollegaer, jobba med skolearbeid, butikken, lage middag, som krever konsentrasjon som er  på grensa til hva jeg har, rydda kjøkken. Før ble jo jeg like trøtt av så godt som ingenting. Så det er egentlig greit at jeg plutselig ble veldig sliten nå. Og det er greit at jeg ikke er sammen med flere folk i dag.

Nå sitter jeg bare på en benk. Hører bekken sildre, endene som kvakker. joggende og gående mennesker,  og lavmælt snakking som jeg ikke trenger forholde meg til. Akkurat nå er jeg bare meg 😊

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457537-perspektiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...