Gjest blubba Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Eg e ei jente på 21 år som alltid har vært misfornøyd med kroppen min. Nu veie eg ca 65 kilo og eg e 1.63 cm høg. Ifølge min BMI e ikke det s verst, men sjøl syns eg at eg e for tjukk. Har hatt flere sulteperioder siden eg va 12 år, og nu vurdere eg å slanke meg igjen. Vil ned bra mange kilo. E det bare meg, eller e eg for tjukk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyco Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Det kan jeg ikke si noe om ettersom du ikke sier noe om kroppsbygning etc. Men jeg vil bare si at skal du slanke deg med langvarig effekt er sulting det dummeste du gjør. Begynn å trene istedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 BMI sier svært lite om hvorvidt du trenger slanking eller ikke. Den lureste måten du evt gjør det på er å begynne å trene og å spise små måltider med 3-4 timers mellomrom. OG selvsagt kutte ut snop og brus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.