Gå til innhold

Påtrengende tanker og angst

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Nå er jeg redd jeg bare får enda verre symptomer på angst og tvangstanker. Har ikke tvangshandlinger, men får tanker og det er angst tanker. Tanker om at jeg er dømt til å bli verre. Funket å gjøre meditasjon før men ikke så bra lenger.  Jeg klarer ikke holde på avslappet følelser. Da kommer de vonde tanker om all smerte i verden, at jeg kan bli syk, at ting er urettferdig, at jeg er stygg mot folk, at jeg bør ofre meg mer osv... så kan jeg få litt fred igjen. Det funker å ha ting å gjøre seg opptatt med. Kanskje det er dette her som skal til?! Før var jeg slik at jeg ikke taklet så godt at jeg måtte ofre tid og krefter for andre. Ville helst være hjemme. Men nå ser jeg at det ikke funker så greit. Bedre å være opptatt med noe med det er ikke gjort på dagen. Men hvordan holde ut en så lenge? 😕 Jeg føler liksom alt er feil. Og jeg får forestillinger om at jeg er på feil sted og. Sjelen min er ett sted og den fysiske kroppen her... er redd for at jeg skal få vrangforestillinger. Hvordan vet man egentlig at man ikke har det? Og så analyserer jeg hva som er grunnen til ting da

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457698-p%C3%A5trengende-tanker-og-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...