Gå til innhold

Noen som har eksempler på hva en realitetsbrist kan være?

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt fortalt at jeg har et realitetabrist nå for tiden fordi jeg mener sjelen min er brennmerket fordi jeg har feilet testen og at når jeg dør får jeg ikke fred slik de som består testen får. Jeg er ikke kristen, men jeg klarer ikke riste dette av meg. 

Likevel. Har fått diverse ting for meg før som de også har kalt realitetabrist. Det har jo gått over, men dette har vart lenge nå så jeg tviler mer og mer på at det er realitetabrist. 

Fortsetter under...

På 6.11.2020 den 20.25, kupton skrev:

Det er når en tror på noe som åpenbart ikke er sant/fakta. Hvis jeg mener at jeg er sønn av Hitler og Liv Ullmann, hvis jeg tror Erna Solberg og Jonas G Støre møtes på lillejulaften for å spise småbarn eller at kondensstripene etter jetfly er farlige gasser som sprøytes ut for å hjernevaske oss, da har jeg en klar realitetsbrist.

😆. Alvorlig nok tema, men morsomme eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...