Gå til innhold

Blir så redd om nettene.

Anbefalte innlegg

Ligger og får ikke sove før jeg tar vival om natten, før det tar jeg 150 mg seroquel. Til å begynne med var det det at jeg fikk hjertebank og hele meg hoppet, sykepleieren trodde dette var angst. Men nå har mine indre organer begynt å oppføre seg rart, jeg kjenner de beveger seg og det er veldig ubehagelig. Hva skjer? Jeg blir så redd, kan være noe med universet også eller har det en jordisk forklaring? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457799-blir-s%C3%A5-redd-om-nettene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ligger og får ikke sove før jeg tar vival om natten, før det tar jeg 150 mg seroquel. Til å begynne med var det det at jeg fikk hjertebank og hele meg hoppet, sykepleieren trodde dette var angst. Men nå har mine indre organer begynt å oppføre seg rart, jeg kjenner de beveger seg og det er veldig ubehagelig. Hva skjer? Jeg blir så redd, kan være noe med universet også eller har det en jordisk forklaring? 

De indre organene dine beveger seg ikke, ikke annet enn at hjertet slår, lungene trekker seg sammen og vider seg ut og tarmen sender maten videre. Det har ikke noe med universet å gjøre, men med psykdommen din. Si dette til psykepleieren neste gang han kommer.

12 minutter siden, Lillemus skrev:

De indre organene dine beveger seg ikke, ikke annet enn at hjertet slår, lungene trekker seg sammen og vider seg ut og tarmen sender maten videre. Det har ikke noe med universet å gjøre, men med psykdommen din. Si dette til psykepleieren neste gang han kommer.

Ok. Men hvorfor kjenner jeg det da? Mener du det er innbilning? Det skjer så forferdelig mye inne i kroppen min.

Annonse

3 timer siden, stjernestøv skrev:

har du en lydbok eller noe du kan ha på øret. Dette er helt vanlige symptomer du pleier å ha i perioder der du enten har trappet ned på medisiner eller ikke går på medisiner. Forsøk å les et blad eller hør på radio, pust og tenk at dette er bare tankene dine som tuller med deg.

Anonymkode: d9279...9e0

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

har du en lydbok eller noe du kan ha på øret. Dette er helt vanlige symptomer du pleier å ha i perioder der du enten har trappet ned på medisiner eller ikke går på medisiner. Forsøk å les et blad eller hør på radio, pust og tenk at dette er bare tankene dine som tuller med deg.

Anonymkode: d9279...9e0

Jeg leser i trollruner nå, så jeg leser litt om natten når jeg våkner. Det hjelper litt det å få tankene på noe annet, får bare prøve. 

7 minutter siden, Marye skrev:

At indre organer beveger seg hadde garantert teamet mitt kaldt «schizofrent». Jeg har det sånn med hjernen min

Ok. I natt fikk jeg migrene så da tok jeg relpax og to vival, sov godt i natt. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...