Gå til innhold

Om nedtrapping Kupton

Anbefalte innlegg

Jeg trapper ned både Lamictal og Quetiapine siden jeg mistenker ekle bivirkninger fra de og jeg vet ikke hva som er hva før jeg har sluttet med de. Quetiapine bruker jeg nå minste dose av mens av Lamictal bruker jeg 100 mg. Jeg har brukt flere uker på nedtrappingen. Jeg har blitt kvalm, skjelven, fryser, har sug i magen, lett hodepine, ofte forkjølet, er sliten og trøtt, føler at jeg er litt nummen og hoven i huden og har mer angst og noe forverring av depresjonen. Uansett er ikke det sistnevnte av nevneverdig betydning så jeg ønsker å fortsette nedtrappingen. Det er de andre symptomene som plager meg. Er det noe jeg kan gjøre for å få det bedre i denne perioden?

Anonymkode: 04ce0...20c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457800-om-nedtrapping-kupton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trapper ned både Lamictal og Quetiapine siden jeg mistenker ekle bivirkninger fra de og jeg vet ikke hva som er hva før jeg har sluttet med de. Quetiapine bruker jeg nå minste dose av mens av Lamictal bruker jeg 100 mg. Jeg har brukt flere uker på nedtrappingen. Jeg har blitt kvalm, skjelven, fryser, har sug i magen, lett hodepine, ofte forkjølet, er sliten og trøtt, føler at jeg er litt nummen og hoven i huden og har mer angst og noe forverring av depresjonen. Uansett er ikke det sistnevnte av nevneverdig betydning så jeg ønsker å fortsette nedtrappingen. Det er de andre symptomene som plager meg. Er det noe jeg kan gjøre for å få det bedre i denne perioden?

Ville tatt en av gangen. Da ville du kanskje lettere finne ut hva som er hva om du tok en av gangen. Får du oppfølging?  Trur også jeg ville tatt forverrelse av depresjon på alvor.  Har fu fortsatt de bivirkningene?  Er de reduserte? Hvilke bivirkninger er det snakk om?

1. En ekspert ville kunne sannsynliggjøre hvilket preparat som var "synderen" om du beskrev bivirkningene. 2. I tilfeller som ditt, bør en alltid endre et og et medikament av gangen. Slik det er nå, vet en verken hvilket som forårsaket bivirkningene, hvilket som gir deg nye problemer, og hvilket som du ikke burde ha redusert for ikke å få en ny depresjon.

1 time siden, kupton skrev:

1. En ekspert ville kunne sannsynliggjøre hvilket preparat som var "synderen" om du beskrev bivirkningene. 2. I tilfeller som ditt, bør en alltid endre et og et medikament av gangen. Slik det er nå, vet en verken hvilket som forårsaket bivirkningene, hvilket som gir deg nye problemer, og hvilket som du ikke burde ha redusert for ikke å få en ny depresjon.

Jeg skulle ikke ha trappet ned begge samtidig det vet jeg, men hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre? Tar det lang tid før ting stabiliserer seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...