Gå til innhold

Ang avtaler med psykiatrien.

Anbefalte innlegg

Jeg har avtale om å gå tur med sykepleieren fra psykisk helse i morgen, da sitter vi i samme bil. Så har jeg avtale med sykepleieren fra fact i løpet av uken, det blir jo i hjemmet mitt. Bør jeg avlyse det? Kommunen har jo sagt vi bør ha minst mulig med folk å gjøre og de to er jo over alt til folk. Da er det vel ikke trygt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457818-ang-avtaler-med-psykiatrien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har avtale om å gå tur med sykepleieren fra psykisk helse i morgen, da sitter vi i samme bil. Så har jeg avtale med sykepleieren fra fact i løpet av uken, det blir jo i hjemmet mitt. Bør jeg avlyse det? Kommunen har jo sagt vi bør ha minst mulig med folk å gjøre og de to er jo over alt til folk. Da er det vel ikke trygt?

Kan dere ikke gå turen rett utenfor døra di i stedet for å kjøre først? Utendørs turgåing er en fornuftig ting å gjøre nå også. Og når det gjelder sykepleieren, så klarer jo dere godt å holde tilstrekkelig avstand under samtalen, så jeg synes ikke du skal avlyse timen. 

3 minutter siden, frosken skrev:

Kan dere ikke gå turen rett utenfor døra di i stedet for å kjøre først? Utendørs turgåing er en fornuftig ting å gjøre nå også. Og når det gjelder sykepleieren, så klarer jo dere godt å holde tilstrekkelig avstand under samtalen, så jeg synes ikke du skal avlyse timen. 

Jo det kan jeg jo spør om om vi kan gå herfra, ja har jo godt av å komme meg ut litt. Ok, ja vi holder jo en meters avstand inne og jeg spriter dørhåndtakene etterpå, er bare så redd corona. Får ta imot besøk denne uken å se hvordan det blir fremover. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...