Gå til innhold

Flere som får dårlig samvittighet av å slite i disse tider?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å jo. De tror man bare ligger på sofaen og koser seg med Netflix og smågodt. 

Anonymkode: 60fc3...952

Det er jo nesten det man gjør da. Er man syk så er man syk. Hvis man hadde hengt ute med venner, dratt på konserter og festa hele uka så kan man umulig være særlig syk heller.

Anonymkode: b9aec...a20

8 timer siden, Glitter skrev:

Hehe nei det er også sant. Jeg er dog svært splittet eller fragmentert og lever i en konstant drakamp mellom "Glitter1" og "Glitter2". Som begge er veldig ulike og har veldig ulike perspektiv på verden.

Det er litt ugreit når man ikke er enig med seg selv. Men du får prøve å øve deg på å gi mest makt til den Glitter du vil være.

48 minutter siden, Trine skrev:

Det er litt ugreit når man ikke er enig med seg selv. Men du får prøve å øve deg på å gi mest makt til den Glitter du vil være.

Ja. Prøver på det, men det er visst en mangeårig prosess får jeg høre. :)

Annonse

Jeg har ikke lest hele tråden, kun første innlegg. Jeg har en generell kommentar.

Noen ganger er det bra at en kan føle dårlig samvittighet eller skam. Men en forutsetning for dette er at det var en situasjon der en selv hadde et valg og valgte feil. Storparten av all sykdom er uflaks. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for at en hadde uflaks.

Skal jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke vant i Lotto på lørdag?

Hei dere TS her, 

Jeg vil takke for mange tilbakemeldinger og det har gitt meg perspektiv på ting. Det er bare utrolig vanskelig å stå i det når man bryr seg så mye om andre men ikke seg selv.. Jeg vil leve men begynner også å gi opp. 

Det er "godt" å høre at flere føler på det samme. Skulle ønske pandemien ble ferdig, helst i går.. Klem  ❤️

Anonymkode: e0f9e...eff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...