Gå til innhold

Endre-knappen forsvant i formiddag?


laban

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, laban skrev:

Etter oppdateringen er visst Endre-funksjonen borte. Er det noen spesiell grunn?

Det er nok ikke med vilje. Skal gi beskjed videre.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Admin skrev:

Det er nok ikke med vilje. Skal gi beskjed videre.

Admin

Boksen for skjult innlogging er også borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare summere meg litt selv før jeg fant ut av ting selv.

Øverst til venstre i innlegget er det tre prikker, det som før var rapportering. Der befinner hvertfall endre knappen seg hos meg. Men den er tidsinnstilt hos brukerne, dog der er det ingen forandringer.

Og skjult innlogging er forandret nå har jeg sjekket opp, nå velger man om selve brukeren skal være skjult innlogget på alle enheter istedenfor hver enkelt enhet (som det var tidligere).

Man må trykke på brukernavnet sitt øverst til høyre, deretter gå på kontoinnstillinger og så kontosikkerhet. Der kan man velge om man vil være innlogget som synlig eller usynlig. Detfølger da brukeren og ikke enheten.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

I den nye versjonen valgte utviklerne av forumprogramvaren å flytte en del knapper i standardutseendet sitt inn i ellipsis/prikke-menyen i øvre høyre hjørne av innleggene. Der finner man også rapporteringsknappen. 

Men jeg er enig i at det blir en dårlig plassering av redigeringsfunksjonen, spesielt for lange innlegg. Jeg har derfor lagt til Endre-linken etter de to knappene for sitering også.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 12.11.2020 den 9.52, Admin skrev:

Jeg måtte bare summere meg litt selv før jeg fant ut av ting selv.

Øverst til venstre i innlegget er det tre prikker, det som før var rapportering. Der befinner hvertfall endre knappen seg hos meg. Men den er tidsinnstilt hos brukerne, dog der er det ingen forandringer.

Og skjult innlogging er forandret nå har jeg sjekket opp, nå velger man om selve brukeren skal være skjult innlogget på alle enheter istedenfor hver enkelt enhet (som det var tidligere).

Man må trykke på brukernavnet sitt øverst til høyre, deretter gå på kontoinnstillinger og så kontosikkerhet. Der kan man velge om man vil være innlogget som synlig eller usynlig. Detfølger da brukeren og ikke enheten.

Admin

Men hvordan forklares dette som admin sier her da? Sitert fra tråden jeg linket til over. Jeg har nå for sikkerhets skyld gått inn og endret slik admin forklarer fremgangsmåten. 

Anonymkode: 6f256...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...