Gå til innhold

Fort ned i vekt...hjelp!

Gjest Toscana

Anbefalte innlegg

Gjest Toscana

Jeg har klart aa gaa ned ganske mye i vekt i lopet av ett aars tid, men det har gaatt ganske sakte, i rykk og napp. Naa er saken den at jeg er veldig naer maalet mitt, som jeg tror er 58 kg(jeg er 173 cm hoy men har relativt slank benbygning), og vekten staar stille paa 62. Mange mener sikkert at det er akkurat passe for min hoyde, men jeg er modell paa deltid og str. 38/40 -hvis jeg gaar ned littegranne til saa kan jeg vaere catwalk/"vanlig" motemodell istedenfor ansiktsmodell...og to uker etter paaske skal jeg ta noen bilder som skal opp paa noen postere for reklame...

Jeg vil se saa bra som mulig ut -hvordan kan jeg gaa ned saa mye som mulig uten aa sulte meg? Hvor mye og hva burde jeg trene for aa faa slankest mulig mage (har alltid hatt en litt rund mage, og selv om den har krympet er den der fortsatt...).?

Har noen modeller eller andre som trenger aa gaa fort ned i vekt noen raad aa dele? Blir fort sulten og er noksaa godtesyk -hvor mange kalorier burde jeg innta, og gjoer det noe om jeg spiser litt godteri innimellom hvis det er iberegnet den totale kalorimengden?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slank?

Du kan få kjøpt noe som heter "Forbrenningste" på helsekosten. Produsent: BioForm. Den er kjempebra, prøv den. Og har du prøvd å drikke eplecidereddik?

Har dessverre no peiling på magetips. Skulle gjerne hatt noen selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som modell , for ett par år siden...

Hvis jeg fikk ett oppdrag , så fikk jeg som regel 1-2 uker forvarsel.

Da drakk jeg eddikk vann hver dag + masse alm. vann.

Du får kjøpt det på helsekost butikker!

Lykke til , spis sundt og tren litt hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toscana

Du kan få kjøpt noe som heter "Forbrenningste" på helsekosten. Produsent: BioForm. Den er kjempebra, prøv den. Og har du prøvd å drikke eplecidereddik?

Har dessverre no peiling på magetips. Skulle gjerne hatt noen selv...

Takk for tips, vin og slank. Er litt skeptisk til eddik -trodde det bare var tull -men dersom det virker for dere saa har det vel noe for seg!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank?

Takk for tips, vin og slank. Er litt skeptisk til eddik -trodde det bare var tull -men dersom det virker for dere saa har det vel noe for seg!

Hilsen

Eplecidereddik smaker sh***t. Men, man må slite for skjønnheten sies det. Så du får stå på. Har hørt om mange som det har funka bra for.

Lykke til med karrieren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...