Villanda Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Hadde roa meg med dette altså. Men siden jeg ble såpass dårlig igjen, spurte jeg litt forsiktig, nesten på spøk, om jeg kanskje kunne prøve å øke Lamictal med 10 mg tabl. Hadde veldig lav forventning om gjennomslag. Hun måtte se litt på teori utenom konsultasjon, og snakka litt om serumkonsentrasjon var mindre viktig enn klinikk, eller noe sånt, at jeg kanskje bare måtte ha runder med TMS innimellom, at kanskje lege på poliklinikken, stemnings-, kunne se på det. som jeg hadde synest var hekt ok suzen hun som er der nå virker frisk og oppegående, og jeg om det genet som gjør at jeg metaboliserer hurtig, at det er vanskelig å vite effekt framover når det gjelder forebygende med. At Malt sier en styrer etter etter konsentrasjon og med bivirkninger som tak, og siden vi snakka om oppgava som stresser meg, at nå kunne jeg kritisk lese artiklene jeg har lest om det. Så fant hun siste konsentrasjon og sa jeg kunne øke. Litt pussig. Lurer på hva som fikk henne til å plutselig ombestemme seg. Jeg var ikke VELDIG pågående. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457913-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.