Gå til innhold

BBC - virker det ikke lenger på forumet?


Eva Sofie

Anbefalte innlegg

Kan man ikke lenger skrive inn BBC-koder direkte i editoren og at f.eks. teksten blir konvertert til fet med b-tags og kursiv med i-tags og lenker ved url-tags? Jeg har forsøkt det en gang i en tråd hvor jeg forsøkte url-tags, og det gikk ikke (forsikret meg om at den ikke inneholdt feil), men endret innlegget - og da var for øvrig Endre-knapen en tidsbegrenset periode der den var tidligere :) . Du ser også eksempel på at jeg har forsøkt det i mitt innlegg (og den skal også være skrevet riktig så langt jeg evner å se): 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

BBkode-støtte er noe utviklerne av forumprogramvaren vår beveger seg helt bort i fra. Derfor er BBkode noe de i den nyeste versjonen angir som utfaset og de vil ikke lenger fikse feil eller utvikle støtten for BBkode. 

Teknisk sett kan vi fremdeles aktivere BBkode for Doktoronline-forumet, men i og med muligheten for BBkode på sikt vil forsvinne helt, så tenker jeg det er best at man venner seg av med det allerede nå. 

Opplever du noen problemer med tekstverktøyet i forhold til å markere tekst og bruke knappene til å gjøre skriften fet osv.? Bruker du mobil, nettbrett eller PC?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TSP skrev:

Hei, 

BBkode-støtte er noe utviklerne av forumprogramvaren vår beveger seg helt bort i fra. Derfor er BBkode noe de i den nyeste versjonen angir som utfaset og de vil ikke lenger fikse feil eller utvikle støtten for BBkode. 

Teknisk sett kan vi fremdeles aktivere BBkode for Doktoronline-forumet, men i og med muligheten for BBkode på sikt vil forsvinne helt, så tenker jeg det er best at man venner seg av med det allerede nå. 

Opplever du noen problemer med tekstverktøyet i forhold til å markere tekst og bruke knappene til å gjøre skriften fet osv.? Bruker du mobil, nettbrett eller PC?

 

Ja, jeg opplever problemer, men vil helst ta det privat. Kunne du ha sendt meg en p.m.? :) På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...