Gå til innhold

Et spørsmål ang trådene.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Før kom man til der man hadde lest, nå kommer man til begynnelsen av en tråd. Hvorfor har dere forandret det?

Jeg gjør ikke det, kommer til første uleste innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se litt lenger ned på dette underforumet. Admin. besvarte et lignende spørsmål for noen dager siden og forklarer hvordan du løser det. 

Anonymkode: bf0e3...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemus skrev:

Kanskje det har med nettleseren å gjøre, jeg bruker Chrome, hva bruker du da?

Kanskje, bruker det som var på pcen. Har ikke klart å laste ned chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

Jeg har nå endret standardvalget i den nye versjonen slik at man ved å trykke på tittelen skal bli tatt til første uleste svar, slik som det var før oppgraderingen. I versjonen som vi oppgraderte til i forrige uke kan man også overstyre standardvalget fra profilinnstillingene sine: https://forum.doktoronline.no/settings/links/

Merk at man uansett kan komme til første uleste svar ved å trykke på ulest-markøren til venstre for tittelen (den runde sirkelen): 

Skjermbilde 2020-11-16 kl. 07.47.22.png

Et annet tips er at man kan hoppe til siste svar i tråden ved å trykke på datoen i kolonnen helt til høyre, der hvor det angis hvem og når det nyeste svaret i tråden kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, TSP skrev:

Hei, 

Jeg har nå endret standardvalget i den nye versjonen slik at man ved å trykke på tittelen skal bli tatt til første uleste svar, slik som det var før oppgraderingen. I versjonen som vi oppgraderte til i forrige uke kan man også overstyre standardvalget fra profilinnstillingene sine: https://forum.doktoronline.no/settings/links/

Merk at man uansett kan komme til første uleste svar ved å trykke på ulest-markøren til venstre for tittelen (den runde sirkelen): 

Skjermbilde 2020-11-16 kl. 07.47.22.png

Et annet tips er at man kan hoppe til siste svar i tråden ved å trykke på datoen i kolonnen helt til høyre, der hvor det angis hvem og når det nyeste svaret i tråden kom. 

Takk :) Det der blir for komplisert for meg, men det fungerte greit nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...