Gå til innhold

Lært å takle utfrysning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig skjønt at når jeg er i en gruppe som fryser meg ut og så lenge noen snakker til noen andre i mitt nærvær så kan jeg late som jeg misforstod hva de sa og kritisere dem for det og overse alt de kommer tilbake med. På den måten er jeg umulig å fryse ut da jeg blander meg på en målrettet og fiendtlig måte i resten av gruppens kommunikasjon. 

Når hele gruppen så bestemmer seg for at de ikke vil ha meg der lenger og ber meg gå, så misforstår jeg hva dem sier til 'ikke gå' også avviser jeg dem og sier jeg har bedre ting å gjøre enn å henge med lettkrenka folk som dem. Dette har ført til at i løpet av to uker er det ingen som fryser meg ut lenger, nå har jeg bare inkluderende venner igjen. 

Anonymkode: 5c043...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte befinner du deg i grupper som "fryser deg ut"? Er det vanlig for deg å oppleve? 

Anonymkode: 5a07b...0ca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...