Gå til innhold

Munnbind


Villanda

Anbefalte innlegg

På 23.11.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

jeg tar på meg ett kn95 munnbind og ett vanlig munnbind bare jeg skal ned i posten. Blir andpusten i trappa opp da.

Anonymkode: e4994...c3a

Haha :P

Anonymkode: 69d4d...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.11.2020 den 10.38, Ekstra skrev:

Merkelig at så få bruker det, hvorfor ikke være føre var? Skal man vente til smitten tar seg opp med å bruke munnbind?

Det kan kanskje ha noe å gjøre med at de har fått med seg at munnbind er et kommunistisk symbol for "lydig borger".

Anonymkode: 69d4d...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan kanskje ha noe å gjøre med at de har fått med seg at munnbind er et kommunistisk symbol for "lydig borger".

Anonymkode: 69d4d...95d

Ja, om man har skylapper og er Trump-sympatisør ser man det antakelig slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ekstra skrev:

Ja, om man har skylapper og er Trump-sympatisør ser man det antakelig slik.

Neida, det trenger ikke å være sånn. De fleste misliker egentlig Trump. 

Anonymkode: 69d4d...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan kanskje ha noe å gjøre med at de har fått med seg at munnbind er et kommunistisk symbol for "lydig borger".

Anonymkode: 69d4d...95d

Da er det jo bra kloke og modige sjeler tar opp kampen mot den grusomme undertrykkingen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

De færreste bruker munnbind her. Smitten er økende, og med ukjent smittevei. Dvs det er 14 smittede siste døgn og 9 er ukjent smittevei. Jeg fikk vaksinedose nr to i dag, etter en del mas fra mine foreldre om at jeg ikke måtte vente til den egentlige timen i oktober. Akkurat nå bruker jeg ikke munnbind jeg heller, men jeg følger nå med på smitte og slikt. Tror ikke det er anbefaling om munnbind en gang her, siden så og si ingen bruker det. Var 1 stk på bussen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 22.14):

Bruker bandana eller tøymunnbind som jeg vasker, fungerer veldig bra synes jeg :) 

Anonymkode: db4c9...5ad

Fungerer svært dårlig.

 

Anonymkode: e4750...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...