AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Startet på 25 mg for 3 uker siden og økte til 50 mg for 14 dager siden. Fått de pga GAD m mye helseangst. ( helseangst på den måten at jeg vil ikke ha svar ) Tolererte 25 mg veldig godt men etter to dager på 50 mg fikk jeg panikkanfall ......noe jeg ikke har ellers. De siste 12 dagene har jeg hatt panikkanfall , sterk angst med mye fysiske symptomer ( trett , tiltaksløs , indre uro , svette , rastløs , livredd ) og mye katastrofetanker . I dag på dag 14 etter økning har jeg hatt en ok dag .......angsten har kommet i bølger , mye mindre tankekjør og litt mer energi. Tør jeg håpe på at det nå er mer eller mindre slutt på bivirkningene ? Og om jeg øker igjen , vil det bli to nye uker i vilt kaos ? Det er første gangen jeg går på antidepressiva . Håper noen tar seg tid til å svare , for dette har vært skremmende, Anonymkode: fab33...d76 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457968-zoloft-bivirkninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 På 16.11.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev: Startet på 25 mg for 3 uker siden og økte til 50 mg for 14 dager siden. Fått de pga GAD m mye helseangst. ( helseangst på den måten at jeg vil ikke ha svar ) Tolererte 25 mg veldig godt men etter to dager på 50 mg fikk jeg panikkanfall ......noe jeg ikke har ellers. De siste 12 dagene har jeg hatt panikkanfall , sterk angst med mye fysiske symptomer ( trett , tiltaksløs , indre uro , svette , rastløs , livredd ) og mye katastrofetanker . I dag på dag 14 etter økning har jeg hatt en ok dag .......angsten har kommet i bølger , mye mindre tankekjør og litt mer energi. Tør jeg håpe på at det nå er mer eller mindre slutt på bivirkningene ? Og om jeg øker igjen , vil det bli to nye uker i vilt kaos ? Det er første gangen jeg går på antidepressiva . Håper noen tar seg tid til å svare , for dette har vært skremmende, Anonymkode: fab33...d76 Bivirkninger pleier å redusere seg eller gå over etter ei tids bruk. Kroppen må på en måte bli vant med de. Må nok regne med mer av det ved ny økning, men det blir nok bedre etterhvert. Bare hold ut så går det nok bra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457968-zoloft-bivirkninger/#findComment-4010109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blg65 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, aa-k-j skrev: Bivirkninger pleier å redusere seg eller gå over etter ei tids bruk. Kroppen må på en måte bli vant med de. Må nok regne med mer av det ved ny økning, men det blir nok bedre etterhvert. Bare hold ut så går det nok bra Takk for svar. Er på dag 16 og det svinger. Veldig skeptisk til økning , da dette har vært beintøft . Takk igjen for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457968-zoloft-bivirkninger/#findComment-4010123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.