Gå til innhold

Hva er det beste AD mot angst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykepleieren skulle ta opp angsten min med psykiater og om jeg skal begynne på AD mot angst, hva er da det beste AD etter deres erfaring? Får mindre angst når jeg tar AP, men nå snakket han jo om AD. Har prøvd ulike AD før og blitt rar av dem så jeg er litt skeptisk. Har litt lyst å komme med forslag selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på zoloft i 18 år. Så seponerte psykiateren det. Jeg merker ingen forskjell. Annet enn litt "dypere" følelser, og økt seksuallyst. Jeg tar nå bare zyprexa for min angivelige psykoselidelse, schizofreni. Jeg hadde egentlig ingen nytte av zoloft.

Jeg hadde gått for AP var jeg deg.

Anonymkode: f449b...97c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk på zoloft i 18 år. Så seponerte psykiateren det. Jeg merker ingen forskjell. Annet enn litt "dypere" følelser, og økt seksuallyst. Jeg tar nå bare zyprexa for min angivelige psykoselidelse, schizofreni. Jeg hadde egentlig ingen nytte av zoloft.

Jeg hadde gått for AP var jeg deg.

Anonymkode: f449b...97c

Oi det var mange år du tok det da. Ja AP er jo effektiv mot angst. 

Skrevet

Lurer på latuda igjen jeg nå. Kommer ikke til å ta xeplion for den tisser jeg på meg om nettene av. 

Worrisome Plenty
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Lurer på latuda igjen jeg nå. Kommer ikke til å ta xeplion for den tisser jeg på meg om nettene av. 

Går du på AP nå? Hvis ikke bør du i hvert fall ikke starte på AD. Jeg gikk på bare AD engang, og da ble jeg kjempedårlig. Helt i min egen marerittaktige verden. Folk med psykoser eller manier skal ikke gå på AD alene, fordi det trigger psykoser hos disponerte.

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Det du bør tenke på er hvorfor du sluttet med Latuda før du begynner igjen. 

Skrevet
13 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Går du på AP nå? Hvis ikke bør du i hvert fall ikke starte på AD. Jeg gikk på bare AD engang, og da ble jeg kjempedårlig. Helt i min egen marerittaktige verden. Folk med psykoser eller manier skal ikke gå på AD alene, fordi det trigger psykoser hos disponerte.

Går på seroquel om kvelden. Ok, så da er det sikkert derfor jeg har blitt helt rar av AD før. 

Skrevet
9 timer siden, Fionys skrev:

Ja får gjøre det, får lese i journalen for der er svaret. 

Skrevet
10 timer siden, Fionys skrev:

Syns faktisk å huske jeg gikk over til xeplion sist, da virket den vel ikke så godt. Men litt virket den vel. 

Skrevet (endret)
23 minutter siden, laban skrev:

Her er en tråd fra mai, og så er det en ny link på side 4: 

https://forum.doktoronline.no/topic/454729-å-slutte-på-xeplion/page/4/?tab=comments#comment-3973482

For å gjenta meg selv til det kjedsommelige: Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke fører en bitteliten logg. 

Takk. Det er jo bare å gå inn på journalen å se da. Men tror jeg går for latuda hvis jeg får det da, har alltid fått bestemme selv før bare det er AP. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo bare å gå inn på journalen å se da.

Sikkert - men jeg vet ikke hvor mye det står der om bivirkninger og andre årsaker. I DOL-trådene har du skrevet om dem.

Skrevet
13 minutter siden, laban skrev:

Sikkert - men jeg vet ikke hvor mye det står der om bivirkninger og andre årsaker. I DOL-trådene har du skrevet om dem.

Okay. Kan ikke huske om jeg hadde bivirkninger på latuda. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Okay. Kan ikke huske om jeg hadde bivirkninger på latuda. 

Du var voldsomt ivrig på å få det husker jeg, men jeg mener du byttet til noe annet ganske fort også for det virket ikke så fort som du ønsket - tror jeg, tror ikke du gikk på det så lenge.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan ikke huske om jeg hadde bivirkninger på latuda. 

Nettopp - derfor kan det være lurt å kikke gjennom de to trådene du fikk lenke til. 

Skrevet
31 minutter siden, Lillemus skrev:

Du var voldsomt ivrig på å få det husker jeg, men jeg mener du byttet til noe annet ganske fort også for det virket ikke så fort som du ønsket - tror jeg, tror ikke du gikk på det så lenge.

Ok. Håper de skal hjelpe jeg da, de jeg har er utgått men det gjør vel ingenting? 

Skrevet (endret)
30 minutter siden, laban skrev:

Nettopp - derfor kan det være lurt å kikke gjennom de to trådene du fikk lenke til. 

Ok. Skal se gjennom det. Men det var vel bare en tråd som handlet om xeplion?

Endret av stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det var vel bare en tråd som handlet om xeplion?

Lese dem får du gjøre selv, som nevnt over er det en ny lenke på side 4 i den som er kopiert inn hit. Jeg søkte på Latuda og valgte tråd ut fra resultatet der, det var den du skrev at du lurte på. 

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Lese dem får du gjøre selv, som nevnt over er det en ny lenke på side 4 i den som er kopiert inn hit. Jeg søkte på Latuda og valgte tråd ut fra resultatet der, det var den du skrev at du lurte på. 

Ok. Takk. Psykiateren skal ringe meg hvis han får tid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...