Gå til innhold

Hva er det beste AD mot angst.

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Håper de skal hjelpe jeg da, de jeg har er utgått men det gjør vel ingenting? 

Aner ikke, om de gikk ut i oktober 2020 går det sikkert fint, om de gikk ut for 3 år siden blir det sikkert noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Aner ikke, om de gikk ut i oktober 2020 går det sikkert fint, om de gikk ut for 3 år siden blir det sikkert noe annet.

De gikk ut i 2018.

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Håper de skal hjelpe jeg da, de jeg har er utgått men det gjør vel ingenting? 

Det synes jeg du skal spørre apoteket om, ikke oss. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

De gikk ut i 2018.

Spør behandleren din du, eller legen, kan jo tenkes du trenger nye for optimal virkning, 2 år gamle medisiner er ikke nødvendigvis noe sjakktrekk.

Skrevet

Han rakk visst ikke å ringe meg. 

Skrevet (endret)

Jeg kommer til å ta 18,5 mg i kveld, begynner på det jeg. Har så jævlig med angst for tia. Nei jeg vet ikke, man får vel høy puls av latuda og?

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...