Gå til innhold

Hvordan komme seg ut av dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så trist stemning her. Over/inni meg henger det et mørkt og depressivt «teppe» som ikke vil slippe taket. Min mann har vært utagerende to ganger idag (sikkert pga meg) og det gjorde alt verre. Har ikke snakket sammen på flere timer og alt er bare trist. Jeg har sovet idag, og han sover nå for å slippe hverandre. Jeg vil bare sove meg gjennom dagen og våkne til normale forhold igjen men får ikke sove mer. 

Jeg er sykmeldt, ble operert på onsdag, og etter det har jeg ikke vært meg selv. Det har vært helt jævlig. Jeg har kramper i magen etter inngrepet, og hormonene er åpenbart på ville veier, noe som har ødelagt mye for meg. Begynner å angre meg for at jeg tok denne operasjonen, hadde ikke gjort det om jeg visste alt skulle bli sånn. 

Jeg vil bare ut av dette. Men jeg kommer meg ikke ut av det. Det gjør så vondt. Jeg skulle hatt ro, men det har ikke vært ro i hele tatt, for jeg takler ikke indre uro. Vurderer også samlivsbrudd. 

Takknemlig for råd. 

Anonymkode: 2530c...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber mannen din?

Anonymkode: 2870a...11c

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber mannen din?

Nei, han er ufør.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer også samlivsbrudd. 

Ikke gjør drastiske ting når det er "unntakstilstand". Vent med beslutningen til situasjonen har roet seg litt.

Håper du får en brukbar helg.

Skrevet
9 minutter siden, laban skrev:

Ikke gjør drastiske ting når det er "unntakstilstand". Vent med beslutningen til situasjonen har roet seg litt.

Skal ikke gjøre noe nå. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så trist stemning her. Over/inni meg henger det et mørkt og depressivt «teppe» som ikke vil slippe taket. Min mann har vært utagerende to ganger idag (sikkert pga meg) og det gjorde alt verre. Har ikke snakket sammen på flere timer og alt er bare trist. Jeg har sovet idag, og han sover nå for å slippe hverandre. Jeg vil bare sove meg gjennom dagen og våkne til normale forhold igjen men får ikke sove mer. 

Jeg er sykmeldt, ble operert på onsdag, og etter det har jeg ikke vært meg selv. Det har vært helt jævlig. Jeg har kramper i magen etter inngrepet, og hormonene er åpenbart på ville veier, noe som har ødelagt mye for meg. Begynner å angre meg for at jeg tok denne operasjonen, hadde ikke gjort det om jeg visste alt skulle bli sånn. 

Jeg vil bare ut av dette. Men jeg kommer meg ikke ut av det. Det gjør så vondt. Jeg skulle hatt ro, men det har ikke vært ro i hele tatt, for jeg takler ikke indre uro. Vurderer også samlivsbrudd. 

Takknemlig for råd. 

Hva mener du med at din mann er utagerende ? Jeg kjenner ikke historien så det er litt vanskelig å gi deg noen gode svar. I blant er livet ganske tungt men det er jo bare slik dessverre. Håper du føler deg bedre etterhvert etter operasjonen 🙂 

Anonymkode: 20f6b...3f4

Skrevet

Har dere barn? 

Anonymkode: 4642c...6d3

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er ufør.

Kanskje han er gretten fordi du er sykemeldt og hjemme?

Skrevet

Jeg merket psyken min endret seg etter en operasjon, men det gikk over etter litt tid. Har lest et sted at noen kan få reaksjoner etter litt større operasjoner mens andre ikke merker noe. Tror det kommer til å gå over. Kanskje det hadde vært en ide å reise bort et par dager for litt "recovery"?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kramper i magen etter inngrepet, og hormonene er åpenbart på ville veier, noe som har ødelagt mye for meg. Begynner å angre meg for at jeg tok denne operasjonen, hadde ikke gjort det om jeg visste alt skulle bli sånn. 

Takknemlig for råd. 

Men hva er det han er så opprørt over?! Du er nyoperert og det er da soleklart at du trenger ro og omsorg. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takknemlig for råd. 

Om operasjonen var for to dager siden, kanskje akkurat det av det vonde som kom etter operasjonen blir bedre om du gir det litt tid? Forøvrig så høres det ikke trivelig ut med en mann som er utaggerende, uten at jeg vet hva du legger i det? Pleier dere ha det litt sånn ellers også, siden du vurderer samlivsbrudd?

Skrevet
16 timer siden, laban skrev:

Enig - og god bedring ts!

Skrevet
23 minutter siden, cilie skrev:

Enig - og god bedring ts!

Tusen takk for omtanken :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...