Gå til innhold

I vanvare redusert Efexor. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for lenge siden trappa ned fra 150 mg. Efexor til 75 pluss 37,5. Satt på vent lenge pga depresjon. Står i min plan at den skal trappes ned videre i hypoman eller nøytral fase.  Nå har jeg visst glemt å dosere den på 37,5 mg, det, oppdaga jeg i dag, etter å ha glemt hele dosen i dag, tok den først i ettermdidag. Ikke merka noe til det heller. Selv om jeg kjente litt etter for kunne ikke huske å hat tatt min egen medisin da jeg var på jobb,, tenkte at det vil jeg jo finne ut, for pleier bli uvel om jeg glemmer den mediinen. Tredje dagen på 75 mg. Ikke merka noen sånne nedtrappingssymptomer. Skal trappes ned i hypoman eller nøytral fase. Usikker på om jeg er hundre prosent nøytral etter depresjonen i sommer/høst, men fungerer nå noen lunde, enorm forskjell fra i sommer.

Fristende å bare fortsett med 75 mg. når jeg nå først har vært tre dager på den dosen. Om ikke hlet nøytra, jeg får øke Lamictal og skal få vedlikeholdsbehandling med TMS Kanskje det er nok, uten å øke Efexor igjen?

Har time hos behandler om en uke. 

Bare fortsette på 75 mg.?

Gå opp igjen til 75 pluss 37,5?

Spørre behandler er jo ikke et alternativ nå til helga. Er det veldig dumt å ikke gå opp igjen til det jeg engentlig skulle ta nå, når jeg på et tidspunkt skulle redusere uansett. Før depresjonen som jeg fikk i sommer, var planen å være av Efexor innen året er omme..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...