Gå til innhold

ADHD og tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ADHD og sliter av og til med det jeg tror er tvangstanker. Jeg får tanker om å ville gjøre forferdelig ting. Jeg vemmes av meg selv, og er redd for at jeg kommer til å utføre disse handlingene. Jeg er redd for å miste kontrollen, fordi jeg vil virkelig ikke gjøre disse tingene. Da jeg begynte på ADHD medisiner ble jeg mindre plaget av disse tankene, men nå har tankene kommet tilbake. Er det tilfeldig eller kan medisinene ha hjulpet?

Anonymkode: 2e24f...489

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

Leste i ei bok at det fine med virkeligheten er at alt er begrenset av virkeligheten. Det som skjer i tankene er helt ubegrenset, hva som helst kan jo skje. Jeg har hatt det slik mye, så har det vært borte i mange år. Men så kommer det tilbake. Det er nok fordi man får for mye tid til å tenke. Isåfal deler av det. Når jeg blir holdt opptatt så er det jo ikke noe angst der for slik. Det er når jeg blir alene igjen.. mulig du kanskje savner reaksjoner fra andre, føler at alle vandrer som kontrollerte hunder, alle blir så like at man kjenner dem på seg selv. Så blir det en frykt, i at også flere av de andre kanskje skal gå rundt og i verste fall plutselig få det som handlinger i stedet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...