Gå til innhold

Ubuden gjest. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En person dukker opp på døra mi i tide og utide. Traff vedkommende for flere mnd siden, en gang, på noe offentlig. Kjenner ikke denne personen overhodet, men h*n dukket opp hjemme hos meg etter dette arrangementet i sommer(sto plutselig i stua mi). Etter dette banker vedkommende på døra( typ maaaaaange ganger, lusker rundt huset, venter), og drar. 

hva skal jeg gjøre? Har dritangst! Vil IKKE ha besøk av denne personen!

Anonymkode: f3cc6...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg da, skal jeg sende vedkommende en mld? Hva bør jeg gjøre😣

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp meg da, skal jeg sende vedkommende en mld? Hva bør jeg gjøre😣

Du bør ikke gi ham noe oppmerksomhet, men en melding hvor du ber ham holde seg unna ellers ringer du politiet er kanskje på sin plass? Men ikke mer! Og ring politiet om han ikke gir seg. 

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du bør ikke gi ham noe oppmerksomhet, men en melding hvor du ber ham holde seg unna ellers ringer du politiet er kanskje på sin plass? Men ikke mer! Og ring politiet om han ikke gir seg. 

Okei, jeg er skikkelig engstelig og konstant stressa for om denne personen bare kommer på døra! Må ha døra låst hvis ikke så går vedkommende rett inn

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg er skikkelig engstelig og konstant stressa for om denne personen bare kommer på døra! Må ha døra låst hvis ikke så går vedkommende rett inn

Da holder du døra låst. Og ringer politiet om han prøver å komme seg inn. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En person dukker opp på døra mi i tide og utide. Traff vedkommende for flere mnd siden, en gang, på noe offentlig. Kjenner ikke denne personen overhodet, men h*n dukket opp hjemme hos meg etter dette arrangementet i sommer(sto plutselig i stua mi). Etter dette banker vedkommende på døra( typ maaaaaange ganger, lusker rundt huset, venter), og drar. 

hva skal jeg gjøre? Har dritangst! Vil IKKE ha besøk av denne personen!

Er det grunn til å være redd? Kan dette løses med at du sender en sms og sier at du ikke har overskudd til å innlede nye bekjentskaper?

Skrevet
48 minutter siden, frosken skrev:

Er det grunn til å være redd? Kan dette løses med at du sender en sms og sier at du ikke har overskudd til å innlede nye bekjentskaper?

Nei, jeg tror ikke det altså, virker harmløst, men bare totalt blottet for sosiale antenner... jeg skal sende en sms i dag at jeg ikke ønsker besøk..

UtakknemligDiva
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

😬😳😰 IKKE normalt! Går bare inn til folk?! Også vi med Asperger forstår at det ikke er innafor. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...