Gå til innhold

Hvor lenge være på sykehus etter forgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer bare på om noen vet hvor lenge man skal være på sykehuset om man har fått i seg for mye paracet? om man får forgifting av 20g paracet. (eller hvor lenge evt dere har vært på sykehus om det har skjedd med dere)

takk om noen svarer<3

Anonymkode: 939ca...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Fru2020 skrev:

Hvorfor lurer du på dette?

Kompisen min havnet på sykehus pga overdose.

Anonymkode: 939ca...a35

Skrevet

Hvor lenge varierer alt fra hvor alvorlig det er. Jeg har vært alt fra 12 timer til 5 døgn. Det har også variert om jeg har fått lov til å dra hjem etterpå i stedet for å sendes til psykiatrien.

Skrevet

Jeg tok 20mg paracetamol og var på sykehuset i litt over et døgn. Jeg var på psykiatrisk avdeling i 

Skrevet (endret)

Huff, med Paracet bør man vite hva man driver med, men det er dessverre det mange ikke gjør. Mange dør ikke av det (må jo si heldigvis), men om dosen er høy nok, kan man påføre seg livsvarige skader som kan få konsekvenser for en livet ut, f.eks. hvor mye alkohol man kan innta og hvor mye eller hvilke medisiner man kan stå på før det igjen kan bli farlig for personen og forverre skaden eller tilstanden. Jeg mener det burde med dagens teknologi bli registrert i et sentralt register når en person kjøper en pakke med Paracet, slik at det ikke er mulig å kjøpe en pakke på flere utsalgssteder. Overvåkning, ja, men det er tydelig at noen i befolkningen trenger denne overvåkningen til sitt eget beste.

Endret av Eva Sofie
Skrevet
23 minutter siden, Eva Sofie skrev:

med Paracet bør man vite hva man driver med, men det er dessverre det mange ikke gjør. Mange dør ikke av det (må jo si heldigvis)

Det er vel ingen som dør av det, eller nesten ingen. Det fører til verre liv med leverskade. Burde kanskje stå på pakken at det er uegnet for selvmordsforsøk pga leverskade.

Anonymkode: 2ad1e...8c8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...