Gå til innhold

Tåler svært lite, altså...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg økende oppstemt igjen bare fordi jeg har vært litt aktiv her nå og "pratet" med andre. Hvorfor tåler jeg ikke det uten å bli helt lys og høy inni meg? Har skikkelig med energi jeg nå og er skikkelig oppstemt! Det er morsomt og jeg liker det! Jeg ble så gira nå, gitt! Vanligvis tåler jeg jo sånne ting, men ikke nå for tida. Det skal liksom ingenting til før jeg blir dratt oppover. Kjenner det til og med fysisk i hodet! Kunne ha bakt alle syv slag og vasket og pyntet til jul for både naboen og meg selv jeg nå. Og det allerede i kveld, sånn føles det!

Var ikke det interessant for dere andre å vite? 😂

Anonymkode: f24d5...d7e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458114-t%C3%A5ler-sv%C3%A6rt-lite-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, merida skrev:

Er det ikke normalt å få energi når man har det trivelig da? Jeg har det iallefall sånn. Det tar litt tid å lande igjen.

Joda, men dette er noe mer enn det som er normalt. Jeg vet jo hva det skyldes.., men får ikke gjort noe med det! Jeg flater ikke ut og lander som normalt, men fortsetter bare å stige. Må ha hjelp, tror jeg! 😝 

3 minutter siden, merida skrev:

Ok, da håper jeg du får hjelp 😆

Ja, jeg tror jeg bare må det nå. Kan ikke fortsette i det uendelige med å ha det sånn (selv om det er morsomt og jeg har det topp! 😆)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...