Gå til innhold

Northug håper på å få komme hjem til ribbe og riskrem i år også


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må han bare gjøre, men han fremstår som litt klovn med denne sangen. Men han mangler kanskje penger i disse koronatider som mange andre?

Anonymkode: 08407...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er bare patetisk.

Anonymkode: 92aaf...244

Ja, synes det er patetisk å synge denne sangen ihvertfall. Nok et tegn på at han har et dårlig team av rådgivere rundt seg?

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er bare patetisk.

Anonymkode: 92aaf...244

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, synes det er patetisk å synge denne sangen ihvertfall. Nok et tegn på at han har et dårlig team av rådgivere rundt seg?

Anonymkode: 4d05d...285

Patetisk og genialt på en gang, rent PR-messig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ekstra skrev:

 

Patetisk og genialt på en gang, rent PR-messig.

Ingen er vel så dumme at de går på denne stuntet.

Anonymkode: 92aaf...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen er vel så dumme at de går på denne stuntet.

Anonymkode: 92aaf...244

Les på facebook siden hans hvor de hyller han."dette var sårt og fint..." bla, bla, bla hahahaha😂 forstår de ikke at det bare er ironi og tull? Noen nordmenn ser sånn opp til kjendiser at jeg lurer på hvordan de er skudd sammen. Håper de på oppmerksomhet fra kjendisen? Fatter det ikke....

Anonymkode: 08407...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg bryr meg ikke om langrenn og andre nordiske grener. Så disse "stjernene" i verdenseliten, forhenværende og nåværende interesserer meg ikke. Klarte ikke føle annet enn irritasjon over Johaug sin "uskyldige dopinghistorie" heller. Jeg synes NRK særlig bruker altfor mye tid og ressurser på denne sporten som nesten bare er stor i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les på facebook siden hans hvor de hyller han."dette var sårt og fint..." bla, bla, bla hahahaha😂 forstår de ikke at det bare er ironi og tull? Noen nordmenn ser sånn opp til kjendiser at jeg lurer på hvordan de er skudd sammen. Håper de på oppmerksomhet fra kjendisen? Fatter det ikke....

Anonymkode: 08407...67f

Alt for mange idioter der ute.

Anonymkode: 92aaf...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Ekstra skrev:

 

Patetisk og genialt på en gang, rent PR-messig.

Hva er genialt ved dette PR-messig? Han driter seg jo bare ut i stedet. Prøver å gjøre noe morsomt ut av at han har begått alvorlige forbrytelser sånn at folk skal smelte og synes han er en go' gutt? Hvem synes slikt er genialt? 

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er genialt ved dette PR-messig? Han driter seg jo bare ut i stedet. Prøver å gjøre noe morsomt ut av at han har begått alvorlige forbrytelser sånn at folk skal smelte og synes han er en go' gutt? Hvem synes slikt er genialt? 

Anonymkode: 4d05d...285

Folk som syntes han er en kjernekar som har fått hard medfart av den slemme pressen.

Anonymkode: 92aaf...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som syntes han er en kjernekar som har fått hard medfart av den slemme pressen.

Anonymkode: 92aaf...244

Blir like kvalm av han som av Johaug. Enig med @Worrisome Plenty at denne skisporten får for mye tid og ressurser og bare er stor i Norge. Og hvem bestemmer at det er så forbanna kult med skisport? Har de gjort spørreundersøkelser eller forsket på hvor stor del av befolkningen som faktisk synes dette er noe stort? Mediene altså. Det er de som bestemmer hva folk liksom liker. Løgnere. Patetisk idioter.

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir like kvalm av han som av Johaug. Enig med @Worrisome Plenty at denne skisporten får for mye tid og ressurser og bare er stor i Norge. Og hvem bestemmer at det er så forbanna kult med skisport? Har de gjort spørreundersøkelser eller forsket på hvor stor del av befolkningen som faktisk synes dette er noe stort? Mediene altså. Det er de som bestemmer hva folk liksom liker. Løgnere. Patetisk idioter.

Anonymkode: 4d05d...285

Selvsagt vet man at dette er stort. Det holder å se hvor mange som følger med når det er langrenn på TV. En kan mene mye om plassen idretten får i nyhetsbildet, men det er lesere og seere som gir den plassen. Mediene viser det folk ønsker.


At du blir kvalm av Johaug og andre som lykkes sier mest om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er genialt ved dette PR-messig? Han driter seg jo bare ut i stedet. Prøver å gjøre noe morsomt ut av at han har begått alvorlige forbrytelser sånn at folk skal smelte og synes han er en go' gutt? Hvem synes slikt er genialt? 

Anonymkode: 4d05d...285

Genialt fordi han tar tyren ved hornene og innrømmer å ha tabbet seg ut på en sjarmerende måte. Mange vil ha sansen for det, det er jeg temmelig sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ekstra skrev:

Genialt fordi han tar tyren ved hornene og innrømmer å ha tabbet seg ut på en sjarmerende måte. Mange vil ha sansen for det, det er jeg temmelig sikker på.

Mange har sansen for "go'gutten" uansett hva han måtte gjøre.

Anonymkode: 92aaf...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ekstra skrev:

Selvsagt vet man at dette er stort. Det holder å se hvor mange som følger med når det er langrenn på TV. En kan mene mye om plassen idretten får i nyhetsbildet, men det er lesere og seere som gir den plassen. Mediene viser det folk ønsker.


At du blir kvalm av Johaug og andre som lykkes sier mest om deg.

Og hvordan vet man hvor mange TV-seere langrenn har da.

Jeg har aldri sagt at jeg blir kvalm av andre som lykkes, men at jeg blir kvalm av Johaug og Northug. Det er stor forskjell, og jeg må få mene det uten at det "sier noe om meg". Du kan jo ta deg en bolle kanskje så kan du jo se om du liker det. 

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ekstra skrev:

Genialt fordi han tar tyren ved hornene og innrømmer å ha tabbet seg ut på en sjarmerende måte. Mange vil ha sansen for det, det er jeg temmelig sikker på.

Ja, sikkert de samme 20% som liker langrenn. Vi andre 80% synes ikke det. 

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vet man hvor mange TV-seere langrenn har da.

Slikt kan enkelt måles, og nettopp det styrer retningen for sponsorkroner.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta deg en bolle kanskje så kan du jo se om du liker det. 

Anonymkode: 4d05d...285

Jeg liker godt boller, så den tar jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vet man hvor mange TV-seere langrenn har da.

Jeg har aldri sagt at jeg blir kvalm av andre som lykkes, men at jeg blir kvalm av Johaug og Northug. Det er stor forskjell, og jeg må få mene det uten at det "sier noe om meg". Du kan jo ta deg en bolle kanskje så kan du jo se om du liker det. 

Anonymkode: 4d05d...285

Du følger ikke veldig mye med? 😄 

Anonymkode: c5cea...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du følger ikke veldig mye med? 😄 

Anonymkode: c5cea...a3c

Mange yngre folk ser ikke lineær tv lengre. Det er gamlissene som ser ski-idrett. Tror ikke det er så mange under 25 som sitter og glor på langrenn i dag. Uten att jeg har sett tallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...