Gå til innhold

Northug håper på å få komme hjem til ribbe og riskrem i år også


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes sangen var så pinlig at jeg måtte gå ut av rommet hvor TV'en sto på. Jeg fikk bare med meg starten, men antar at det er en del selvironi bak.

PR stunt? Ja, men ingen andre ville gjort det på den måten. Ingen PR rådgiver råder en sportsutøver til å utgi en klein sang. Dette er 100% Petter Northug.

Northug har aldri oppført seg sånn som andre sportsutøvere, men vært seg selv og svart det han faktisk mener. Andre sier bare svada: "Jeg gjorde jobben min, men i dag var det andre som var bedre. Nå gjelder det å se fremover bla bla bla". Northug kan være sur når han taper og gni det inn når han vinner, Nå utgir han pinadø en klein tåreperse av en sang etter å ha råkjørt. Mye mer underholdende.

Han har gjort større feil enn Johaug, men får mer sympati fra meg. Jeg savner fortsatt at Johaug tar bittelitt ansvar selv om tabben hennes kunne skjedd den beste.

Mulig det er mest gamliser som ser på langrenn, men hva så? Det er mange gamliser i Norge. Jeg synes sporten lider veldig under at Norge er så overlegne. Det føles bare som en ny spiker i kista hver gang nordmenn vinner, og da er det noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Grendel skrev:

Mulig det er mest gamliser som ser på langrenn, men hva så? Det er mange gamliser i Norge. Jeg synes sporten lider veldig under at Norge er så overlegne. Det føles bare som en ny spiker i kista hver gang nordmenn vinner, og da er det noe galt.

Er du gal - vi som er over 40 skal da vel ikke bli prioritert på noe vis!? ;) Det er en million kanaler på tv om dagen, så la nå de som vil få se på langrenn da - man kan jo se hva man vil, når man vil nå. Da du og jeg var 15 år, Grendel, da hadde vi bare en kanal og var prisgitt det som var på skjermen, om vi ikke var så heldige å ha en videospiller eller leie en moviebox. 🤣

Dessuten var vel svenskene ganske kvasse i helgen, var de ikke? Jeg fulgte bare sånn halvveis med og knapt nok det, men mannen sitter klistret når det er ski gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Er du gal - vi som er over 40 skal da vel ikke bli prioritert på noe vis!? ;) Det er en million kanaler på tv om dagen, så la nå de som vil få se på langrenn da - man kan jo se hva man vil, når man vil nå. Da du og jeg var 15 år, Grendel, da hadde vi bare en kanal og var prisgitt det som var på skjermen, om vi ikke var så heldige å ha en videospiller eller leie en moviebox. 🤣

Dessuten var vel svenskene ganske kvasse i helgen, var de ikke? Jeg fulgte bare sånn halvveis med og knapt nok det, men mannen sitter klistret når det er ski gitt.

Jeg elsker å se langrenn på TV, men prioriterer det ikke over å være ute selv.

 

Ideell lørdag eller søndag: Lang skitur, dusj, så slange seg på sofaen under et pledd med langrenn på TV, for så å ta seg en lur når det går over i hopprenn, og så være uthvilt når kvelden kommer.... Utrolig hvor godt jeg kan sove til hopprenn, kanskje jeg må finne opptak for avspilling i senga på kvelden :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Selvsagt skal også de som har gjort en tabbe få komme hjem til jul. Ellers blir det ganske tomt rundt bordene.

Joh 8.7

Han var allerede tilgitt. Nå spiller han bare klovn og skal tjene litt cash. Hadde vært ok hvis han ga alle inntekter av låten til Kirkens Bymisjon. Han fremstår bare som en narsissistisk nisse her som VG`s anmelder sa😄

Anonymkode: 08407...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Selvsagt skal også de som har gjort en tabbe få komme hjem til jul. Ellers blir det ganske tomt rundt bordene.

Joh 8.7

Så du mener at han bør få en beta ribbe og litt riskrem? 

Anonymkode: 4d05d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ekstra skrev:

Jeg elsker å se langrenn på TV, men prioriterer det ikke over å være ute selv.

 

Ideell lørdag eller søndag: Lang skitur, dusj, så slange seg på sofaen under et pledd med langrenn på TV, for så å ta seg en lur når det går over i hopprenn, og så være uthvilt når kvelden kommer.... Utrolig hvor godt jeg kan sove til hopprenn, kanskje jeg må finne opptak for avspilling i senga på kvelden :D 

Jeg var veldig engasjert og oppdatert på hopprenn da jeg var barn og ungdom - syntes det var kjempegøy! Nå kan jeg også prioritere sofasoving når det er hopprenn. Synes det er veldig moro med både langrenn, skiskyting og alpin på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han i fengsel? 

Alle gjør feil i livet.  Jeg dømmer han ikke. Men mener at han må ikke få særbehandling bare fordi han er kjendis.  

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at han bør få en beta ribbe og litt riskrem? 

Anonymkode: 4d05d...285

Ja, det synes jeg. Ikke for mye - han skal jo gå noen renn i vinter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, kupton skrev:

Ja, det synes jeg. Ikke for mye - han skal jo gå noen renn i vinter 🙂

Er han i fengsel ? 

 

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kupton skrev:

Ja, det synes jeg. Ikke for mye - han skal jo gå noen renn i vinter 🙂

Mener at han bør likestilles med andre som gjør samme kriminelle handling. 

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener at han bør likestilles med andre som gjør samme kriminelle handling. 

Anonymkode: 1c739...bbb

Hva innebærer det? At han bør bli lyst fredløs og jages ut i skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grendel skrev:

Hva innebærer det? At han bør bli lyst fredløs og jages ut i skogen?

Nå vet jeg ikke om han sitter i fengsel. Men jeg mener at rettsystemet bør ikke la han slippe billigere pga stjernestatus når det gjelder straff.  

Men jeg mener personlig at alle bør få kose seg med en god julemiddag enten om de sitter i fengsel eller hvor de enn befinner seg. 

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Grendel skrev:

Hva innebærer det? At han bør bli lyst fredløs og jages ut i skogen?

Foreks : hvis du gjorde samme kriminalitet som han har gjort. Ville det da være greit for deg at han fikk mindre straff enn deg bare fordi han er kjendis?  Det er det jeg mener må likestilles. :)

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Foreks : hvis du gjorde samme kriminalitet som han har gjort. Ville det da være greit for deg at han fikk mindre straff enn deg bare fordi han er kjendis?  Det er det jeg mener må likestilles. :)

Anonymkode: 1c739...bbb

Tror det er svært få som er uenig i at det skal være likhet for loven uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ekstra skrev:

Tror det er svært få som er uenig i at det skal være likhet for loven uansett.

Det tror jeg også. 

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er sikkert noen som ønsker å se Northug nede en stund til, men jeg vil helst se Northug på denne måten med sjarm og humor. Derfor han har blitt så populær. Det er ikke bare pga resultatene i skisporet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er sikkert noen som ønsker å se Northug nede en stund til, men jeg vil helst se Northug på denne måten med sjarm og humor. Derfor han har blitt så populær. Det er ikke bare pga resultatene i skisporet.

 

Jeg synes at han er kul som våger å stå fram på denne måten. Han innrømmer selv at han har gjort feil.  Det er menneskelig å gjøre feil. 

Anonymkode: 1c739...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...