Gå til innhold

Er det håp for magen min?

Gjest pudding

Anbefalte innlegg

Gjest pudding

Hei!

Har de siste årene fått ganske bra med pudding, får hele tida kommentarer om at jeg ha lagt på meg osv. Jeg er (ifølge BMI) normalvektig eller kanskje litt undervektig, så det er kun magen som er helt feil i forhold til resten av kroppen.

Jeg har begynt med sit-ups. Begynte for fire-fem uker siden, med 30 hver morgen og kveld. Har økt litt på etter hvert, og nå tar jeg 60-75 hver morgen og kveld. Jeg har kutta ut potetgull og McDonalds-turene, og prøver å gå litt, men når en bor midt i byen er det ikke alltid så langt man kan gå. Det blir vel til to-tre turer i uka på 15-20 minutter.

Er det håp om at jeg kan vise meg i bikini til sommeren? Forsvinner fettet jeg har på magen av sit-ups? Eller får jeg bare sterke magemusker under alt fettet...?

Hvis jeg gjør dette helt feil, og sit-upsene ikke kommer til å ha så god effekt som jeg ønsker, hva skal jeg da gjøre? Har vel 5-10 cm rundt midjen jeg vil kvitte meg med. (Og er veldig lysten på å handle på TVshop, men har heldigvis klart å holde meg unna enda, selv om de sier at man mister magen på 1-2-3.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest anders

hei! du får nok "bare" magemuskler, ja. det går ikke ann¨å slanke spesielle områder av kroppen. men dette skal jo tross alt stramme inn magen... hvis magen din nekter, er jeg nok "redd" du må kjøre løpet. tren ordentlig. hver dag. for å si det rett ut: det med at du ikke kan gå lange turer fordi du bor midt i byen er jo bare dumt! spis 5 små, sunne måltider hver dag. kutt ut smør og fete sauser. drikk skummet melk eller ikke drikk melk. drikk masse vann. og kjøp deg gjerne en bade vekt hvis du ikke har en, så du kan følge med på prossesen. det med at du er nesten under vektig skulle jo tilsi at du ikke bør slanke deg, men jeg har du fett på magen skal det jo gå ann å kvitte seg med det! så kjør på! det er ihvertfall mitt råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...