Gå til innhold

Wilhelmsens tre bud.

Anbefalte innlegg

På 19.12.2020 den 1.46, AnonymBruker skrev:

Han er «ovenfra-og-ned»

Hever seg selv over de som er psyke

Bagatelliserer de psykes problemer og tanker 

Anonymkode: 0af96...0c5

Vil du ha en lege som ikke har empati og gjør deg frisk, eller en lege som holder deg i hånden når du dør? 

Fortsetter under...

1. Tanker som bare er tull er jo ganske festlig, så selv om man ikke skal stole på dem, kan man godt gnage litt på dem. Plutselig har man en morsom historie som får andre til å le.

2. Det der er det dårligste rådet man kan gi meg. Hvis man fortrenger kroppens signaler, kan man ende med å ha vondt veldig lenge. Som for eksempel et kne som slo seg for 1,5 år siden. Fortsatt ikke bra. Men de finner ikke noe galt, så tut og kjør. Det blir ikke verre, sa legen. Hun har for så vidt rett i det. Men jeg burde kanskje tatt det litt mer med ro de første dagene. 

3. Stort sett har følelsene mine rett. Det er tankene som prøver å rote til innimellom. Så nå har jeg nesten sluttet å titte på yr.no. Jeg vet jo at det blir regn uansett. Jeg trenger ikke trigge tankene om at vinterens tid er forbi. Man kan jo bli deprimert av mindre.

Men jeg er ikke hypokonder. Det er aldri noe alvorlig galt med meg. Ikke en gang da legen var redd jeg hadde fått kreft. Jeg er frisk til det motsatte er bevist!  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...