Gå til innhold

Hvilken gave ble du aller mest glad for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

emilie321
25 minutter siden, Lillemus skrev:

Fleeceteppe rett mot kroppen??? Det er jo laget av plast, jeg klarer ikke bruke fleece, blir bare klam, våt og kald. Nei, her sverges det til naturmaterialer. 

Enig. Jeg har en slitt dundyne med ullpledd oppå når det blir kaldere og det holder meg varm. Synes de dynene du forteller om høres gode ut.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

7

• Lillemus

6

•  cilie

5

• Maxlime

3

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Den største overraskelsen hos oss var at datra avslørte at hun har illustrert en barnebok som kom ut tidligere i høst! Ingen veldig kjent bok, men herregud så morsomt!!! Om det går som forfatteren vil

Den fineste gaven jeg fikk idag var å få vite at en av mine venner hadde fått vite at kreften ikke hadde spredd seg. 

Jeg har hatt min kuledyne (som er tilsvarende dagens vektdyner) siden 2008 fra den tiden en fikk de som behandlingshjelpemiddel fra Hjelpemiddelsentralen.     Jeg kan jo si noen ord o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...