Gå til innhold

hjelp meg?!?

katielynn

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler? Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guggen

heisann!

jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min

- vekta di ser helt ok ut. Uten at jeg vet noe mer om kroppsammensetting av fett og muskler.

og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning

- riktig kosthold og trening er det viktigste, skal du ha noe riktig effektivt for forbrenning må du ha doping med endel bivirkninger

og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler?

- styrketrening, utfør situpsen riktig gjerne med en vekt slikat du slipper å ta altfor mange repstinsjoer. tren magen eller to dager i uka

Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min

- vekta di ser helt ok ut. Uten at jeg vet noe mer om kroppsammensetting av fett og muskler.

- riktig kosthold og trening er det viktigste, skal du ha noe riktig effektivt for forbrenning må du ha doping med endel bivirkninger

- styrketrening, utfør situpsen riktig gjerne med en vekt slikat du slipper å ta altfor mange repstinsjoer. tren magen eller to dager i uka

Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn

lykke til

Hvis du veier 46 kilo og føler deg feit, har du eller du på grensen til å ha et meeeget anstrengt forhold til kroppen din. Snakk med noen vettuge, voksne om dette. Du må ikke finne på å slanke deg!! Da blir du mager, stygg som nøkken og virvlet inn i noe alvorlig, nemlig spiseforstyrrelser som du sannsynligvis kommer til å slite med for resten av livet. Jeg tuller ikke! Spis skikkelig og hold deg i alminnelig god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skulle selvsagt til deg:

Hvis du veier 46 kilo og føler deg feit, har du eller du på grensen til å ha et meeeget anstrengt forhold til kroppen din. Snakk med noen vettuge, voksne om dette. Du må ikke finne på å slanke deg!! Da blir du mager, stygg som nøkken og virvlet inn i noe alvorlig, nemlig spiseforstyrrelser som du sannsynligvis kommer til å slite med for resten av livet. Jeg tuller ikke! Spis skikkelig og hold deg i alminnelig god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

lykke til

Beklager, feil adressat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i tynneste laget, ja. Spis mange små måltider om dagen. For å bygge muskler er det bare å trene i vei, men husk at du trenger mer mat jo mer du trener! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...