katielynn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler? Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 heisann! jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min - vekta di ser helt ok ut. Uten at jeg vet noe mer om kroppsammensetting av fett og muskler. og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning - riktig kosthold og trening er det viktigste, skal du ha noe riktig effektivt for forbrenning må du ha doping med endel bivirkninger og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler? - styrketrening, utfør situpsen riktig gjerne med en vekt slikat du slipper å ta altfor mange repstinsjoer. tren magen eller to dager i uka Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 heisann! jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min - vekta di ser helt ok ut. Uten at jeg vet noe mer om kroppsammensetting av fett og muskler. og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning - riktig kosthold og trening er det viktigste, skal du ha noe riktig effektivt for forbrenning må du ha doping med endel bivirkninger og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler? - styrketrening, utfør situpsen riktig gjerne med en vekt slikat du slipper å ta altfor mange repstinsjoer. tren magen eller to dager i uka Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn lykke til Hvis du veier 46 kilo og føler deg feit, har du eller du på grensen til å ha et meeeget anstrengt forhold til kroppen din. Snakk med noen vettuge, voksne om dette. Du må ikke finne på å slanke deg!! Da blir du mager, stygg som nøkken og virvlet inn i noe alvorlig, nemlig spiseforstyrrelser som du sannsynligvis kommer til å slite med for resten av livet. Jeg tuller ikke! Spis skikkelig og hold deg i alminnelig god form! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Denne skulle selvsagt til deg: Hvis du veier 46 kilo og føler deg feit, har du eller du på grensen til å ha et meeeget anstrengt forhold til kroppen din. Snakk med noen vettuge, voksne om dette. Du må ikke finne på å slanke deg!! Da blir du mager, stygg som nøkken og virvlet inn i noe alvorlig, nemlig spiseforstyrrelser som du sannsynligvis kommer til å slite med for resten av livet. Jeg tuller ikke! Spis skikkelig og hold deg i alminnelig god form! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 heisann! jeg er en jente på 19 år som er 160 høy og veier 46 kg. problemet er at jeg føler meg feit...så hva skal jeg egentlig veie i forhold til høyden min - vekta di ser helt ok ut. Uten at jeg vet noe mer om kroppsammensetting av fett og muskler. og er det noen piller som kan hjelpe meg med raskere forbrenning - riktig kosthold og trening er det viktigste, skal du ha noe riktig effektivt for forbrenning må du ha doping med endel bivirkninger og noen tips til å bygge opp magemuskler og lår/rompemuskler? - styrketrening, utfør situpsen riktig gjerne med en vekt slikat du slipper å ta altfor mange repstinsjoer. tren magen eller to dager i uka Trenger virkelig hjelp med dette til sommeren hvis jeg skal kunne vise meg i bikini....katielynn lykke til Beklager, feil adressat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Du er i tynneste laget, ja. Spis mange små måltider om dagen. For å bygge muskler er det bare å trene i vei, men husk at du trenger mer mat jo mer du trener! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.