Gå til innhold

Grå hår .. midten av 40 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg sier ikke at han er stygg. En eldre pen mann som jeg tror hadde vært flottere uten operasjon. Ja, det er jo ganske synlig at han er operert. 

Ja han hadde nok ikke behøvd operasjonen, for pen ville han nok vært uansett. Han er en pen eldre mann!. 

Anonymkode: cfaff...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Biden tatt plastisk kirurgi? Det visste jeg ikke. Biden ser flott ut. Så bilder av han som ung. Veldig pen mann! 

Anonymkode: cfaff...102

Dette er sladder.  Jeg ser ingenting kunstig ved smilet hans, og de som ser det har alle fått høre først at han har tatt plastisk kirurgi.  Om han har det så ville det ikke påvirket hans rolle som president.  Han er en flott eldre mann, alle vet hvor gammel han er og ingen tenker på han som yngre enn sine 78 år.

Anonymkode: dc638...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Naana47 skrev:

Såpass ille ja. Huff. Tror du det kan hjelpe litt å tenke som jeg gjør nå, at du går inn i dette sammen med dine jevnaldrende venninner? At dere på en måte står sammen om det? Det ga i alle fall meg litt trøst å bli klar over (visste det jo fra før av selvfølgelig sånn rent "teknisk", men jeg fikk se det i et helt nytt lys) at jeg ikke kommer til å gå gjennom dette aleine. At venninnene mine kommer til å gå gjennom akkurat de samme endringene, og at vi gjør dette sammen. Aner jo ikke alderen din, men det er jo en del av livet (dessverre) å eldes. Man må bare godta det. 

Nei, det hjelper ikke dessverre. I alle situasjoner misliker jeg å bli eldre. Foruten utseendeforfall og mindre muligheter, er det bare så trist å se hvor fort livet går, hvordan nære og kjære blir gamle osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Grendel skrev:

Forskjellen er bare at damer farger håret.

Det høres kanskje rart ut, men jeg synes ikke at jeg ser bedre ut på gamle bilder. Jeg så ut som en liten gutt når jeg var i 30 årene. En gutt som hadde kledd seg ut som mann med frakk og skjorte.

Det skader ikke med litt grått hår og mer markert ansikt. 

Ja, det er utrolig hvordan menn kan bli så flotte og attraktive  i 40-60 årsalderen, mens det stort sett er motsatt for kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

At det som står igjen er graven 😢

Jeg også har et slikt evig regnskap i hodet både på egne vegne og familiemedlemmer. «For 20 år siden så.... og om 20 år så....» Og da synes jeg 20 år gikk så sykt fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ja enig og det sier jeg som akkurat nå sitter her og ser helt svidd og stiv ut i trynet pga av overforbruk av A-vitaminsyrekrem mot rynker, de siste dagene 😄 Nei, jeg skal ikke dømme noen, men der går grensa for meg. Jeg gjør mye for å prøve  holde meg ung og fresh, men ønsker ikke et kunstig utseende. Naturlig mimikk er penest.

Det er det som er et vellykket resultat da- at man i k k e er stram, overplumpet eller ser rar ut. Det er utrolig mange som gjør øyelokk eller nedre ansiktsløft feks som kun går inn i kategorien «ser bra ut» og ikke «fikset på.» 

Jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å stå imot dette presset, men så lenge tilbudet fins, tror jeg det blir vanskelig å motstå. At jeg tenker slik, vil jeg ikke stå inne for, så det vil i så fall skje i det skjulte. (Som egentlig er enda verre enn å stå for det.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, cilie skrev:

Ja, det er utrolig hvordan menn kan bli så flotte og attraktive  i 40-60 årsalderen, mens det stort sett er motsatt for kvinner. 

Ja, noen blir George Clooney, men de fleste av oss blir helt vanlige gubber.🙂

Jeg synes ikke menn eldes bedre enn kvinner på gruppenivå. Jeg vil si det er ganske likt. Dere snakker om Joe Biden, men hva med Kamala Harris? Hun er flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grendel skrev:

Ja, noen blir George Clooney, men de fleste av oss blir helt vanlige gubber.🙂

Jeg synes ikke menn eldes bedre enn kvinner på gruppenivå. Jeg vil si det er ganske likt. Dere snakker om Joe Biden, men hva med Kamala Harris? Hun er flott.

Enig i alt dette😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sladder.  Jeg ser ingenting kunstig ved smilet hans, og de som ser det har alle fått høre først at han har tatt plastisk kirurgi.  Om han har det så ville det ikke påvirket hans rolle som president.  Han er en flott eldre mann, alle vet hvor gammel han er og ingen tenker på han som yngre enn sine 78 år.

Anonymkode: dc638...87e

Jeg så det med en gang og vi dikuterte det her hjemme. Han må da ha gjort noe ? Det mente vi begge.

Jeg var åpen for at jeg kunne ta feil, så jeg begynte å google i går under denne diskusjonen og da fikk jeg det bekreftet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Biden hadde farget håret så hadde han sett yngre ut tror jeg. Tenker på alt man kan gjøre med litt farge. Men han er fin nok som han er altså  :)

Anonymkode: cfaff...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grendel skrev:

Ja, noen blir George Clooney, men de fleste av oss blir helt vanlige gubber.🙂

Jeg synes ikke menn eldes bedre enn kvinner på gruppenivå. Jeg vil si det er ganske likt. Dere snakker om Joe Biden, men hva med Kamala Harris? Hun er flott.

Claudia Scott er rundt 63 år. Kjempefin dame! . 

 

Anonymkode: cfaff...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cilie skrev:

Ja, det er utrolig hvordan menn kan bli så flotte og attraktive  i 40-60 årsalderen, mens det stort sett er motsatt for kvinner. 

Slutt da! Jamie Lee Curtis, Diane Keaton, Hege Schøyen og mange, mange andre voksne kvinner - de er jo råflotte! Nå må dere slutte å snakke kvinner ned - snakk oss opp for pokker! Vi fortjener det!

Når det gjelder plastiske operasjoner for å se yngre ut så er det mange som tar av helt og blir ødelagte fremfor pene. Dronning Silvia ser jo ut som The Joker og flotte Kenny Rogers ble jo helt ødelagt med årene, han så jo virkelig ikke ut på slutten. Rene Zellweger var jo kjempesøt, men ble totalt ugjenkjennelig etter å ha blitt operert, ikke nødvendigvis til det bedre etter min smak. Nei, med mindre det gir fysiske problemer så er det vel best å være som man er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Biden hadde farget håret så hadde han sett yngre ut tror jeg. Tenker på alt man kan gjøre med litt farge. Men han er fin nok som han er altså  :)

Anonymkode: cfaff...102

Der er jeg uenig. Min sambo har samme hårfarge og jeg liker det. Menn skal være naturlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
17 minutter siden, Lillemus skrev:

Slutt da! Jamie Lee Curtis, Diane Keaton, Hege Schøyen og mange, mange andre voksne kvinner - de er jo råflotte! Nå må dere slutte å snakke kvinner ned - snakk oss opp for pokker! Vi fortjener det!

Når det gjelder plastiske operasjoner for å se yngre ut så er det mange som tar av helt og blir ødelagte fremfor pene. Dronning Silvia ser jo ut som The Joker og flotte Kenny Rogers ble jo helt ødelagt med årene, han så jo virkelig ikke ut på slutten. Rene Zellweger var jo kjempesøt, men ble totalt ugjenkjennelig etter å ha blitt operert, ikke nødvendigvis til det bedre etter min smak. Nei, med mindre det gir fysiske problemer så er det vel best å være som man er. :) 

Jeg er så enig med deg. Det er mange flotte kvinner godt oppe i årene.

Det er helt feil at menn holder seg bedre. Det er mange flotte godt voksne menn, men så er det jammen mange som blir gubber veldig tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
12 timer siden, cilie skrev:

Nei, det hjelper ikke dessverre. I alle situasjoner misliker jeg å bli eldre. Foruten utseendeforfall og mindre muligheter, er det bare så trist å se hvor fort livet går, hvordan nære og kjære blir gamle osv. 

Slettet svaret mitt fordi det ble for personlig. Beklager det. 

Endret av Naana47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Naana47 skrev:

@Lillemus og jeg som akkurat hadde slettet det du trykket liker på. Da var det kanskje ikke så ille likevel 😅

🤣 Du hadde ikke trengt å slette alt da, men jeg skjønner jo at du synes deler av det ble for personlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 50, og synes det tallet er litt skremmende. Føler meg jo som en noen-og-førtiåring! Men - de andre rundt meg fyller jo det samme før eller seinere, så det gjør egentlig ikke så mye. Jeg har ei god venninne som er 11 år eldre enn meg, men opplever oss som veldig like på det meste. Håper jeg er som henne om 11 år 😁

Jeg har grå hår, men jeg har stripet håret lyst de siste 15-20 årene, og jeg aner derfor ikke når de grå hårene begynte å komme. Akkurat det bekymrer meg lite. Rynker er jeg heller ikke så opptatt av. Verre er det med overflødig kinn- og hakehud....! Æsj, akkurat det liker jeg ikke!

Kroppen funker greit. Jeg er litt stivere enn før, veier litt mer - men har det bra med meg selv.

Jeg synes det er SÅ mange flotte menn og kvinner i alderen 40-50-60-65! Det viktigste tror jeg, er at en har det godt med seg selv. Det vil skinne gjennom, usnsett hvor mange rynker  grå hår eller slappe kinn en har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg så det med en gang og vi dikuterte det her hjemme. Han må da ha gjort noe ? Det mente vi begge.

Jeg var åpen for at jeg kunne ta feil, så jeg begynte å google i går under denne diskusjonen og da fikk jeg det bekreftet. 

Det ble kommentert av meg også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...