Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, laban skrev:

Man viser dem vel ikke fram selv om de tørkes på stativ ute, på egen eiendom? Det er det rene tøyet, ikke det skitne. Bruker ikke de fleste her i landet underbukser? Naboene kan se stativet vårt om sommeren hvis de kikker over "skilleveggen". Akkurat som de kan se hva vi spiser når vi gjør det ute. 

Ikke mitt. Det ligger i stabler / "binger" på f.eks. Cubus eller Lindex. Faktisk har jeg kjøpt en stor andel av dem på Rema, men de begynner å bli hullete nå. Ingen blonder eller spesielle greier på vårt tørkestativ. For meg er hvite og svarte bomullsplagg like lite / mye personlige, enten de er formet som underbukser eller T-trøyer.

Jeg kaller underbukser veldig personlig. De er vasket, men tross alt brukt. Grå, stygge og kanskje noen slaskete og hullete. Nei, ingen får se undertøyet mitt, det er høyst privat.

Helt nytt undertøy i butikker er noe ganske annet. 

Anonymkode: a16ab...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags rare ting gjør naboene dine? 

Inspirert av tråden på kvinneguiden. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Har ingen naboer. :) Det vil si - vi har et byggvarehus som grenser mot vår tomt og det rareste de har gjort er vel den vinteren de måket snøen sin rett ned på våre nokså nyplantede (enten våren før eller 2 år før) bringebærplanter og ødela dem. Fikk erstatning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser opp på femte året. Jeg fatter ikke at han ikke er møkk lei av å bo i et opp-pussingsprosjekt. Jeg er jo lei bare av å ha bodd ved siden av i snart to år... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Pusser opp på femte året. Jeg fatter ikke at han ikke er møkk lei av å bo i et opp-pussingsprosjekt. Jeg er jo lei bare av å ha bodd ved siden av i snart to år... 

Han er sikkert lei. Jeg bodde i det i seks år. Ikke konstant, men med jevne mellomrom gjennom alle årene. Seks mnd etter det var ferdig fikk jeg endelig motet til meg og forlot han. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Han er sikkert lei. Jeg bodde i det i seks år. Ikke konstant, men med jevne mellomrom gjennom alle årene. Seks mnd etter det var ferdig fikk jeg endelig motet til meg og forlot han. 😅

Har du nok rett i :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grå, stygge og kanskje noen slaskete og hullete.

Naboene mine kommer ikke så tett på tørkestativet at de får se slike detaljer. Dessuten gjetter jeg på at de har sett slitt undertøy tidligere. De vet godt at naboene deres (altså vi) ikke er spesielt elegante i klesveien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, laban skrev:

 

Ikke mitt. Det ligger i stabler / "binger" på f.eks. Cubus eller Lindex. Faktisk har jeg kjøpt en stor andel av dem på Rema, men de begynner å bli hullete nå. Ingen blonder eller spesielle greier på vårt tørkestativ. For meg er hvite og svarte bomullsplagg like lite / mye personlige, enten de er formet som underbukser eller T-trøyer.

Haha - sånn er det meste av mitt og! Bare at jeg kjøper det som regel på coop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min setter ut klesstativet på sommeren med underbukser og alt på nærmest mulig veien og inntil grensa mi så alle ser det når man går forbi..  Anonymkode: ff2b5...7bd

 

1 time siden, Ekstra skrev:

Det kunne vært meg, ville ikke tenkt på at det var rart.

 

1 time siden, påskelilje skrev:

Det gjør jeg også. Er det rart?

 

1 time siden, laban skrev:

Man viser dem vel ikke fram selv om de tørkes på stativ ute, på egen eiendom? Det er det rene tøyet, ikke det skitne. Bruker ikke de fleste her i landet underbukser?

Jeg ville heller ikke hengt undertøyet mitt til tørk synlig for alle. Rart med det, men jeg syns også undertøy hører til intimsfæren på linje med feks kondomer, sexleketøy el.l. Ingen av delene er pinlige eller skamfullt på noe vis, bare privat.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

 

 

 

Jeg ville heller ikke hengt undertøyet mitt til tørk synlig for alle. Rart med det, men jeg syns også undertøy hører til intimsfæren på linje med feks kondomer eller sexleketøy el.l. Ingen av delene er pinlige eller skamfullt på noe vis, bare privat.

Men disse henger du vel på juletreet? :o 

 

Nå blir det som sagt hypotetisk, da jeg henger opp det tøyet som ikke tromles innendørs. Men gjetter jeg ville synes det var mer greit å henge opp bomullstrusene ute enn det noe mer sexy blondeundertøyet. Sistnevnte føles litt mer intimt, på noe vis 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg ville heller ikke hengt undertøyet mitt til tørk synlig for alle. Rart med det, men jeg syns også undertøy hører til intimsfæren på linje med feks kondomer, sexleketøy el.l. Ingen av delene er pinlige eller skamfullt på noe vis, bare privat.

Det er ikke synlig for alle, bare de som bor i de to naboleilighetene (rekkehus) som går ut i sin egen hage og deretter velger å se over skilleveggen til vår.  Men jeg kan forstå at noen ikke ønsker å henge ut sånt selv, det var mest dette som gjorde at jeg svarte: "Synes det er ulekkert å vise underbuksene sine frem til andre. Og tenker at det er noe rart med dem som gjør det." 

Jeg føler liksom ikke at jeg viser fram noe, og jeg ville jo aldri gått rundt i hagen i undertøy, men på stativet blir de redusert til tøystykker. Men altså, jeg har kjedelig undertøy uten en eneste blonde, spile eller fargeklatt. 

Sameiet vårt har enkelte regler fra da det var borettslag i oldtiden, men det er lov å tørke undertøy, så lenge det ikke er søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Jeg ville heller ikke hengt undertøyet mitt til tørk synlig for alle. Rart med det, men jeg syns også undertøy hører til intimsfæren på linje med feks kondomer, sexleketøy el.l. Ingen av delene er pinlige eller skamfullt på noe vis, bare privat.

Samme her. :) Nå henger jeg fint lite ut, men jeg ville ikke hengt ut undertøyet mitt ved bilveien eller ved nabogrensa nei... Og for en gangs skyld føler jeg meg litt "finere" enn Laban og Påskelilje - jeg går virkelig ikke rundt i hullete truser! Noen har skiftet farge i vask, det er nå så, men hullete er de ikke! Der går grensa, selv for meg! ;) Syr for øvrig mine egne truser så de er "one of a kind" (jentungen har noen like da)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lillemus skrev:

Og for en gangs skyld føler jeg meg litt "finere" enn Laban og Påskelilje - jeg går virkelig ikke rundt i hullete truser! Noen har skiftet farge i vask, det er nå så, men hullete er de ikke!

😊 Det var nylig en tråd her om når man kasserer undertøy, og der mener jeg bestemt jeg skrev at jeg kaster det som blir fillete? De Rema-trusene jeg nevnte ovenfor, begynner å bli hullete i den forstand at jeg (ikke naboene) kan se at noen av sømmene nærmer seg slutten. Når det går ordentlig hull, blir de vraket.

Jeg bryr meg heller ikke om at de ikke er kritthvite lenger, jeg gidder ikke vaske undertøyet mitt separat når vi er to i husstanden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

 

 

 

Jeg ville heller ikke hengt undertøyet mitt til tørk synlig for alle. Rart med det, men jeg syns også undertøy hører til intimsfæren på linje med feks kondomer, sexleketøy el.l. Ingen av delene er pinlige eller skamfullt på noe vis, bare privat.

Det synes i grunn jeg også. Det vil si jeg bryr meg ikke hva andre gjør. Men henger ikke mitt eget undertøy ute. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Samme her. :) Nå henger jeg fint lite ut, men jeg ville ikke hengt ut undertøyet mitt ved bilveien eller ved nabogrensa nei... Og for en gangs skyld føler jeg meg litt "finere" enn Laban og Påskelilje - jeg går virkelig ikke rundt i hullete truser! Noen har skiftet farge i vask, det er nå så, men hullete er de ikke! Der går grensa, selv for meg! ;) Syr for øvrig mine egne truser så de er "one of a kind" (jentungen har noen like da)!

Hullete eller synlig slitt undertøy er det ikke i mine skuffer heller. Mye annet kan godt være slitt feks treningstøy eller kosebuksa, men undertøy - niks :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

😊 Det var nylig en tråd her om når man kasserer undertøy, og der mener jeg bestemt jeg skrev at jeg kaster det som blir fillete? De Rema-trusene jeg nevnte ovenfor, begynner å bli hullete i den forstand at jeg (ikke naboene) kan se at noen av sømmene nærmer seg slutten. Når det går ordentlig hull, blir de vraket.

Jeg bryr meg heller ikke om at de ikke er kritthvite lenger, jeg gidder ikke vaske undertøyet mitt separat når vi er to i husstanden. 

Åkei da! ;) Det var i grunnen godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

😊 Det var nylig en tråd her om når man kasserer undertøy, og der mener jeg bestemt jeg skrev at jeg kaster det som blir fillete? De Rema-trusene jeg nevnte ovenfor, begynner å bli hullete i den forstand at jeg (ikke naboene) kan se at noen av sømmene nærmer seg slutten. Når det går ordentlig hull, blir de vraket.

Jeg bryr meg heller ikke om at de ikke er kritthvite lenger, jeg gidder ikke vaske undertøyet mitt separat når vi er to i husstanden. 

Her er vi nok veldig ulike. Undertøy sorteres forut vask, og kastes om det ser slitt ut eller har blitt misfarget😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Her diskuteres undertøy i fleng, og ingen ser ut til å tenke på at perverse mannsgriser i 50-årene kan se dette samtidig med at de har trusa ned på knea! 

Anonymkode: a16ab...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kayia skrev:

Pusser opp på femte året. Jeg fatter ikke at han ikke er møkk lei av å bo i et opp-pussingsprosjekt. Jeg er jo lei bare av å ha bodd ved siden av i snart to år... 

Skjønner deg godt!

Samtidig var det ei som gikk i gang med maling etter 12/3 i fjor... Det ble ett strøk og malingsspann osv ligger klare for fortsettelsen fortsatt... Så der fikk jeg noe å gjøre i vinterferien 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

Skjønner deg godt!

Samtidig var det ei som gikk i gang med maling etter 12/3 i fjor... Det ble ett strøk og malingsspann osv ligger klare for fortsettelsen fortsatt... Så der fikk jeg noe å gjøre i vinterferien 😅🙈

Haha fort gjort. Pandemien gitt oss hjemmetid men ikke nødvendigvis motivasjon 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min nabo er så pratesyk at han står ved postkassa og leser posten der i håp om at det skal komme noen han kan snakke med.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Hahaha den var morsom 🤣.

Jeg er så selvopptatt av å leve i min egen verden at jeg ikke har klart å registrere hva naboene holder på med. 😅

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...