Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.2.2021 den 23.00, Lillemus skrev:

Hvis noen synes mine oldemorstruser høres så sexy ut da de må ta seg en runk så værsågod! 🤣 Lite blonder og stæsj her altså, traktorer, biler og blomster derimot...

Jeg er nysgjerrig på de trusene dine:). Og nei jeg er ikke en mann med trusefetisj.  Hvor får du stoff og mønster til truser og syr du med overlock maskin?  Jeg er en dame som har utdannelse innen søm.

Anonymkode: 8bd53...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.2.2021 den 6.56, Lillemus skrev:

😂 De skal kastes i det øyeblikket du oppdager det første lille hullet! Nemlig. :) 

Det kommer ofte små hull på mine truser (jeg bruker sloggi), og det faller meg ikke inn å kaste dem med engang😄

Anonymkode: 8bd53...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2021 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikkert den rare naboen. Jeg går nemlig stort sett alltid naken når jeg er hjemme, og selv om jeg prøver å skjule det mest mulig så har de garantert kastet ett blikk inn der jeg står ved kjøkkenbordet 😅

Anonymkode: e38ab...92c

Er du min gamle nabo som gikk naken inne og gardinene åpne sånn at alle kunne se det? Liker man å gå naken kan man i alle fall trekke gardinene foran vinduet, eller gir det glede at noen ser på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på de trusene dine:). Og nei jeg er ikke en mann med trusefetisj.  Hvor får du stoff og mønster til truser og syr du med overlock maskin?  Jeg er en dame som har utdannelse innen søm.

Anonymkode: 8bd53...6f3

Jeg syr av vanlig jersey (bruker hvit i skrittet (på innsiden) og bokserstrikk i linningen. Kjøper stort sett stoff på nett, syr gjerne truser av restene etter søm av t-skjorter / kjoler / gensere da, går jo ikke så mye til en truse. :) Bruker både den vanlige maskina og overlocken, kan jo bruke bare den vanlige, men det går så mye raskere og blir mye penere på baksiden med overlocken så jeg bruker den der jeg kan. :)  Har ingen utdannelse innen søm, er selvlært og har plukket opp utrolig mye på sygrupper på fb og youtube.

Finnes mange mønstre å få kjøpt, jeg sverger til hipster fra Wardrobe by me, men det finnes mange i alle slags modeller. :) Mange spretter også opp sømmene i et utslitt favoritt-truse og bruker den som mønster.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg syr av vanlig jersey (bruker hvit i skrittet (på innsiden) og bokserstrikk i linningen. Kjøper stort sett stoff på nett, syr gjerne truser av restene etter søm av t-skjorter / kjoler / gensere da, går jo ikke så mye til en truse. :) Bruker både den vanlige maskina og overlocken, kan jo bruke bare den vanlige, men det går så mye raskere og blir mye penere på baksiden med overlocken så jeg bruker den der jeg kan. :)  Har ingen utdannelse innen søm, er selvlært og har plukket opp utrolig mye på sygrupper på fb og youtube.

Finnes mange mønstre å få kjøpt, jeg sverger til hipster fra Wardrobe by me, men det finnes mange i alle slags modeller. :) Mange spretter også opp sømmene i et utslitt favoritt-truse og bruker den som mønster.

Om man syr truser er man veldig ivrig på å sy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2021 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Naboen min ganner med sånn sjamantromme og kaster forbannelser over folk. 

Anonymkode: a16ab...bab

Shit, har vi samme nabo? Min har også et daglig rituale med sjamantromma. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ekstra skrev:

Om man syr truser er man veldig ivrig på å sy.

Jeg er så lei av kjøpetruser med dårlig kvalitet og elendig passform. Mulig det er noe med rumpa mi, men jeg synes de fleste truser sniker seg inn på steder de ikke skal... De jeg syr selv passer rumpa mi perfekt, sitter godt og går godt opp i livet slik jeg liker det. :) Jentungen på 20 år vil heller helst ikke ha andre truser enn de jeg syr, like som mine, de sitter best sier hun. :)

Det er faktisk ikke så uvanlig å sy egne truser altså, mange på sygruppene på fb som gjør det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mariaflyfly skrev:

Shit, har vi samme nabo? Min har også et daglig rituale med sjamantromma. 🙄

Er du nabo med Lilli Bendriss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Er du nabo med Lilli Bendriss?

😂

Nei, men de befinner seg litt i samme liga, kan man kanskje si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
påskelilje
Lillemus skrev (På 19.2.2021 den 6.56):

😂 De skal kastes i det øyeblikket du oppdager det første lille hullet! Nemlig. :) 

I morges tok jeg på meg en truse med hull i... Hørte din stemme, Lillemus, si at jeg skulle kaste den i søpla med en gang! Vurderte det noen sekunder, men fant ut at jeg bestemmer at jeg skal bruke den én dag til 😁 Kastet den i kveld da jeg dusjet etter trening 😁😁😁

Hadde du ikke vært så tydelig, hadde jeg nok lagt den i skittentøykorga og brukt den noen ganger til!!! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (På 19.2.2021 den 6.20):

For noen år siden så hadde jeg noen hullete truser som jeg brukte når jeg bare skulle være hjemme. Men en gang var jeg syk og ble så syk at jeg ble sendt akutt på sykehuset.  Der klippet de av buksa mi... og jeg gremmes ennå over det slitte undertøyet  jeg hadde på meg (der og da tenkte jeg ikke på det) Etter den episoden så blir alt undertøy kastet før det blir så slitt...   (Nå tror jeg nok ikke at helsepersonellet tenkte noe på det da)

Jeg er enig med deg. Jeg tror at helsepersonellet hadde andre ting å konsentrere seg om på mottaket enn å studere dine truser. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 9.52):

Blir menn virkelig kåte bare av at kvinner diskuterer hvor de henger opp undertøyet sitt? 

Anonymkode: ff2b5...7bd

I så fall er det mannfolkenes problem og ikke kvinnenes. Da er det virkelig de som burde gjøre noe med sitt eget tankeinnhold, men @grendel betrygget jo en del på vegne av store deler av det maskuline kjønn.

 

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 12.56):

Hehe nei det er meg😂  Jeg holder meg som regel borte fra vinduene ( har ikke så mange ) men siden jeg er mye våken på natten så kan det være at naboer  som også er våkne har sett meg når jeg har ruslet forbi ( bor i  høy enebolig så aner ikke hvor lett det er å titte inn egentlig ).

Anonymkode: e38ab...92c

Kom til å tenke på en i et hus et stykke bortenfor oss. Han sto og tittet ut av vinduet og snakket i telefon - mens han var naken. Jeg er overhodet ikke en som titter inn vinduene til folk, men man ser jo i blant på et hus og vinduene... Det kan kanskje legges til som en forklaring at dette huset er et kommunalt hus for narkomane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...