Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen har et blomsterbed på rundt 30kvm uten bark eller duk. Det må lukes kontinuerlig for å ikke gro igjen. Hun står med rumpa i været fra jeg kommer hjem fra jobb til utpå kvelden. Sånn har hun holdt på i 18 år.

Anonymkode: 546a9...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så rart! Her diskuteres undertøy i fleng, og ingen ser ut til å tenke på at perverse mannsgriser i 50-årene kan se dette samtidig med at de har trusa ned på knea! 

Anonymkode: a16ab...bab

Hvis noen synes mine oldemorstruser høres så sexy ut da de må ta seg en runk så værsågod! 🤣 Lite blonder og stæsj her altså, traktorer, biler og blomster derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Samme her. :) Nå henger jeg fint lite ut, men jeg ville ikke hengt ut undertøyet mitt ved bilveien eller ved nabogrensa nei... Og for en gangs skyld føler jeg meg litt "finere" enn Laban og Påskelilje - jeg går virkelig ikke rundt i hullete truser! Noen har skiftet farge i vask, det er nå så, men hullete er de ikke! Der går grensa, selv for meg! ;) Syr for øvrig mine egne truser så de er "one of a kind" (jentungen har noen like da)!

Øy! Har ikke skrevet noe i denne tråden om hullete truser 😅

I den andre tråden denne uka skrev jeg vel at jeg kaster trusene når de er hullete. Må innrømme at de som regel er hullete en liten stund før jeg kaster dem 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert den rare naboen. Jeg går nemlig stort sett alltid naken når jeg er hjemme, og selv om jeg prøver å skjule det mest mulig så har de garantert kastet ett blikk inn der jeg står ved kjøkkenbordet 😅

Anonymkode: e38ab...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo er så sær og gjør så mye rart at hun helt sikkert må være psykisk ustabil. Dermed tørr jeg heller ikke skrive det her fordi hun med stor sannsynlighet henger på DOL😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, påskelilje skrev:

Øy! Har ikke skrevet noe i denne tråden om hullete truser 😅

I den andre tråden denne uka skrev jeg vel at jeg kaster trusene når de er hullete. Må innrømme at de som regel er hullete en liten stund før jeg kaster dem 😀

For noen år siden så hadde jeg noen hullete truser som jeg brukte når jeg bare skulle være hjemme. Men en gang var jeg syk og ble så syk at jeg ble sendt akutt på sykehuset.  Der klippet de av buksa mi... og jeg gremmes ennå over det slitte undertøyet  jeg hadde på meg (der og da tenkte jeg ikke på det) Etter den episoden så blir alt undertøy kastet før det blir så slitt...   (Nå tror jeg nok ikke at helsepersonellet tenkte noe på det da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, påskelilje skrev:

Øy! Har ikke skrevet noe i denne tråden om hullete truser 😅

I den andre tråden denne uka skrev jeg vel at jeg kaster trusene når de er hullete. Må innrømme at de som regel er hullete en liten stund før jeg kaster dem 😀

😂 De skal kastes i det øyeblikket du oppdager det første lille hullet! Nemlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikkert den rare naboen. Jeg går nemlig stort sett alltid naken når jeg er hjemme, og selv om jeg prøver å skjule det mest mulig så har de garantert kastet ett blikk inn der jeg står ved kjøkkenbordet 😅

Anonymkode: e38ab...92c

Ok. Du er en rar nabo😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

😂 De skal kastes i det øyeblikket du oppdager det første lille hullet! Nemlig. :) 

Eh... må kanskje skjerpe meg der 🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart! Her diskuteres undertøy i fleng, og ingen ser ut til å tenke på at perverse mannsgriser i 50-årene kan se dette samtidig med at de har trusa ned på knea! 

Anonymkode: a16ab...bab

Blir menn virkelig kåte bare av at kvinner diskuterer hvor de henger opp undertøyet sitt? 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir menn virkelig kåte bare av at kvinner diskuterer hvor de henger opp undertøyet sitt? 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Jeg tror jeg snakker for alle menn når jeg svarer nei.

Jeg tror den andre AB så for seg at spesielt 50-åringer skulle trekke ned buksa og onanere til dameundertøy på en klessnor. Svaret mitt er fortsatt nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grendel skrev:

Ok. Du er en rar nabo😅

Haha 🤣 . Men er det lovlig å se inn vinduene til folk? . Vet ikke hvordan reglene er for slikt. Det er vel mange som titter litt bort i vinduene til naboer, men er det liksom lov? Jeg er helt blank på hva som er lovlig eller ikke om det.  🤣. Men så lenge man ikke går plagsomt bort å ser inn så kan vel ingen nekte noen som kikker litt fra vinduet sitt bort på naboen sitt. Vet ikke hehe. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Haha 🤣 . Men er det lovlig å se inn vinduene til folk? . Vet ikke hvordan reglene er for slikt. Det er vel mange som titter litt bort i vinduene til naboer, men er det liksom lov? Jeg er helt blank på hva som er lovlig eller ikke om det.  🤣. Men så lenge man ikke går plagsomt bort å ser inn så kan vel ingen nekte noen som kikker litt fra vinduet sitt bort på naboen sitt. Vet ikke hehe. 

Er det du som går naken rundt i huset?

Jeg tipper politiet må gjøre en vurdering i hvert enkelt tilfelle når det gjelder både blotting og kikking. Det er helt sikkert ikke ulovlig å kikke litt fra vinduet sitt og inn til naboen som du sier. Det skal nok også noe til for å bli dømt for å være naken i eget hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Grendel skrev:

Er det du som går naken rundt i huset?

Jeg tipper politiet må gjøre en vurdering i hvert enkelt tilfelle når det gjelder både blotting og kikking. Det er helt sikkert ikke ulovlig å kikke litt fra vinduet sitt og inn til naboen som du sier. Det skal nok også noe til for å bli dømt for å være naken i eget hjem.

Hehe nei det er meg😂  Jeg holder meg som regel borte fra vinduene ( har ikke så mange ) men siden jeg er mye våken på natten så kan det være at naboer  som også er våkne har sett meg når jeg har ruslet forbi ( bor i  høy enebolig så aner ikke hvor lett det er å titte inn egentlig ).

Anonymkode: e38ab...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei det er meg😂  Jeg holder meg som regel borte fra vinduene ( har ikke så mange ) men siden jeg er mye våken på natten så kan det være at naboer  som også er våkne har sett meg når jeg har ruslet forbi ( bor i  høy enebolig så aner ikke hvor lett det er å titte inn egentlig ).

Anonymkode: e38ab...92c

Jeg tusler også naken inne når jeg skal hente en truse på klesstativet eller har glemt noe på kjøkkenet etter at jeg har kledd av meg om kvelden. Heldigvis har vi ingen naboer...! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei det er meg😂  Jeg holder meg som regel borte fra vinduene ( har ikke så mange ) men siden jeg er mye våken på natten så kan det være at naboer  som også er våkne har sett meg når jeg har ruslet forbi ( bor i  høy enebolig så aner ikke hvor lett det er å titte inn egentlig ).

Anonymkode: e38ab...92c

Det er en frihet jeg ikke kan tillate meg. Det er ikke akkurat "søtt" om far sjøl spradet naken rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikkert den rare naboen. Jeg går nemlig stort sett alltid naken når jeg er hjemme, og selv om jeg prøver å skjule det mest mulig så har de garantert kastet ett blikk inn der jeg står ved kjøkkenbordet 😅

Anonymkode: e38ab...92c

Hvor bor du?

Anonymkode: 94531...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grendel skrev:

Det er en frihet jeg ikke kan tillate meg. Det er ikke akkurat "søtt" om far sjøl spradet naken rundt. 

Jeg spradet heller ikke naken rundt når ungene bodde hos meg, da beholdt jeg trusa på. :) Nå er det bare mannen og meg så da kaster jeg trusa også! ;) Men det er jo ikke sånn at jeg vandrer naken rundt akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha bare bodd her i ca. 7 måneder, men naboen min kom og banket på engang i november og klagde over at lukta fra min matlaging kom inn i hennes leilighet.  Gangen utenfor leilighetene er åpne og kjøkkenhetta blåser rett ut i den.  Der sto jeg i nattøyet (jeg var syk) og beklaget at jeg holdt på å steke fisk på indisk vis med masse karri og mer.  I ettertid så synes jeg at dette er frekt.  Det minner meg om da første pakistanerne kom, og mange norske klaget over at de luktet så mye.  Det var i den tid da omtrent eneste krydder var salt og pepper.  Hun kunne rett og slett ha lukket vinduene sine.

Jeg hadde rare naboer et sted jeg bodde for lenge siden.  Jeg bodde der i ti år og det var evig krangling om trappevask, blomsterbedd, busker ofl.  Det var i en firemannsbolig og aldri mer.  Jeg skal aldri bo i firemannsbolig igjen

Anonymkode: 8bd53...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...