Gjest Lighter Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Må man spise etter trening for at musklene skal vokse? I så fall: Hvor fort etter at man har trent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Prøv å spis et måltid med mest mulig proteiner innen en halvtime etter trening. Går ikke det, prøv ihvertfall å få i deg noe rett etter treningen, så du ikke blir gående i flere timer uten protein inntak. ":......................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Spis innen to timer, ellers tar det deg tre dager å bygge opp det du har brutt ned under treningen. Prozak skrev proteiner, men jeg har alltid trodd at dette gjaldt karbohydrater...?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Spis innen to timer, ellers tar det deg tre dager å bygge opp det du har brutt ned under treningen. Prozak skrev proteiner, men jeg har alltid trodd at dette gjaldt karbohydrater...?? Skal ikke være for påstående her, men jeg mener det er snakk om både proteiner og karbohydrater. Karbohydratene hjelper vel også proteinene med å bli tatt opp i kroppen. "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.