Gå til innhold

Ambulant Akutteam bryr seg ikke om suicidale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg vet ikke, men det kan jo hende de ser på funksjonstap også, hvorvidt du greier deg selv uten innleggelse. 

Anonymkode: d6ad7...ea8

Kanskje, men jeg synes at det er litt rart at de tør å gjøre det på den måten. Håper @Kupton kan svare meg også.

Anonymkode: aaa5a...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det rart folk tar selvmord når de ikke får hjelp når de sier de skal ta selvmord en gang? 

 

Anonymkode: 93588...8be

Du skulle jo ikke ta selvmord, så hva er problemet? Skal man legge inn alle som sier de skal ta selvmord, når de ikke viser noen andre tegn til det annet enn å "teste"... Hva hadde du gjort om de tok deg på alvor? 

Anonymkode: be7dc...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min behandler vet når hun skal ta meg på alvor og når hun ikke behøver det - det er en del av jobben hennes. Du sier jo selv at du kun sa det for å teste, så det er vel ikke så utenkelig at de har kompetanse nok til å forstå at det ikke var noe alvorlighet i utsagnet ditt? 

Å rope ulv er vel forresten heller ikke det smarteste å gjøre? Hva skal du gjøre når du faktisk sliter med reelle selvmordstanker og opplever å ikke bli tatt på alvor fordi du tidligere har kastet rundt på tomme trusler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...