Gå til innhold

Har du et liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva regnes som ett liv? 

Anonymkode: 7b8b7...329

Et liv som er fullverdig.

Anonymkode: 04d5d...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (3 timer siden):

I gode perioder ja, i dårlige perioder føles det ikke sånn

Er du flink til å ha gode perioder da?

Anonymkode: 1e500...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er du flink til å ha gode perioder da?

Anonymkode: 1e500...dc5

Vet ikke om det er noe man kan være flink i. Men jeg har flere og lengre gode perioder nå enn da jeg først ble syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Nei, jeg har eksistens. Føler jeg er på feil sted hele tiden.

Hva er det du egentlig ønsker?

Anonymkode: 04d5d...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Nei, jeg har eksistens. Føler jeg er på feil sted hele tiden.

Hvis man vokser opp og føler seg i veien og ikke elsket kan man vokse opp og få en følelse av å ikke høre til. Men du hører til-det er plass til deg også. Den følelsen av å høre til må du finne inni deg selv. Det er ikke din feil at du føler det på denne måten. 💚

Anonymkode: 683e8...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvis man vokser opp og føler seg i veien og ikke elsket kan man vokse opp og få en følelse av å ikke høre til. Men du hører til-det er plass til deg også. Den følelsen av å høre til må du finne inni deg selv. Det er ikke din feil at du føler det på denne måten. 💚

Anonymkode: 683e8...9ed

Jo det er min feil i følge flere av dem som vet om disse tankene om meg og diagnosen. At jeg er voksen og ingen har skyld i dette. Er det fordi det er så lett å legge ansvar over på meg fordi jeg er voksen? Vil de ikke høre feilene de gjorde?

Men det er jo en grunn til at jeg føler meg slik. Det må ha vært flere som snappet opp at jeg hadde problemer. Et lett offer. Men jeg burde hatt mer selvtillit, den forbudte typen. Nemlig at jeg ser for bra ut til å la meg tråkke på av slike blubber. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hva er det du egentlig ønsker?

Anonymkode: 04d5d...9b9

Å kjenne at jeg hører til. Å bli kjent med andre enn bare familien. Liker ikke følelsen av at jeg er den som må bli tatt vare på. 
Og å ha nettverk i utlandet. Men det er vanskelig når man liksom ikke har kjemi noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (14 minutter siden):

Å kjenne at jeg hører til. Å bli kjent med andre enn bare familien. Liker ikke følelsen av at jeg er den som må bli tatt vare på. 
Og å ha nettverk i utlandet. Men det er vanskelig når man liksom ikke har kjemi noe sted. 

Jeg tror ærlig talt jeg ikke ville ønsket å bli kjent med deg, du ville garantert bare dømt meg nord og ned som du gjør med alle andre også.

Anonymkode: 27875...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Å kjenne at jeg hører til. Å bli kjent med andre enn bare familien. Liker ikke følelsen av at jeg er den som må bli tatt vare på. 
Og å ha nettverk i utlandet. Men det er vanskelig når man liksom ikke har kjemi noe sted. 

Tror du det er vanlig å ha nettverk i utlandet? Du stiller store krav.

Anonymkode: 04d5d...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (19 minutter siden):

Jo det er min feil i følge flere av dem som vet om disse tankene om meg og diagnosen. At jeg er voksen og ingen har skyld i dette. Er det fordi det er så lett å legge ansvar over på meg fordi jeg er voksen? Vil de ikke høre feilene de gjorde?

Men det er jo en grunn til at jeg føler meg slik. Det må ha vært flere som snappet opp at jeg hadde problemer. Et lett offer. Men jeg burde hatt mer selvtillit, den forbudte typen. Nemlig at jeg ser for bra ut til å la meg tråkke på av slike blubber. 
 

 

Ser for bra ut, er du litt høy på deg selv.

Anonymkode: 04d5d...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser for bra ut, er du litt høy på deg selv.

Anonymkode: 04d5d...9b9

Er det å være høy på seg? Dette er slik typisk der jeg kommer fra. Det er ikke lov å synes noe positivt om seg selv. Hvorfor er det ikke lov å synes man ser bra ut? 
Jeg elsker å være mer sammen folk lignet meg selv, men aspergersen gjorde så jeg måtte tilbake til den samme hylla som de jævla mobberne. Men nå er det vel jeg som blir den slemmeste av alle siden jeg ser så ned på dem og har blitt så uinteressert i dem. Hvorfor er det alltid den som ble mobbet som ender med å få skylden som skurken? For det er jo så slemt å bli bedre enn dem -_-   Men jeg er ikke noe interessert i noe kontakt lenger. De har bltt for kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror du det er vanlig å ha nettverk i utlandet? Du stiller store krav.

Anonymkode: 04d5d...9b9

Ja det tror jeg da? Skulle alle bare bli glemt? Det var bare så deilig å få nytt!! Jeg har da ikke opplevd annet en at jeg må forandre meg der jeg er fra. Så fant jeg endelig noe der jeg følte jeg passet mer inn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror ærlig talt jeg ikke ville ønsket å bli kjent med deg, du ville garantert bare dømt meg nord og ned som du gjør med alle andre også.

Anonymkode: 27875...dac

Det er da ikke sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...