Gå til innhold

Kupton/andre. Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Har brukt bio-melatonin 1 mg, hele 9 tabletter på kveldstid for å få sove. Har fungert fint. I går var jeg på apoteket å kjøpe Melatonin 1 mg Sana Pharma Medical. Han i kassa spurte strengt "Du tar vel ikke mer en en tablett?!" Neida svarte jeg pafft.. Det var jo egentlig en løgn, siden jeg har tatt så mange bio-melatonin. Har aldri prøvd denne nye. Hvorfor er det så viktig å ikke ta mer enn 1? Står jo på pakka også.. Hva er forskjelle mellom biø-melatonin og melatonin SPM om det er noen? Bør jeg bare ta 1? Tviler jeg for sove med det dersom de to melatoninene er akkurat det samme..

Anonymkode: 0a046...340

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459778-kuptonandre-hva-er-forskjellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spør fastlegen din. Ingen her kan svare på sånne spesifikke medisinspørsmål siden det ikke er lov. 

Anonymkode: 26418...bdd

Herlighet så firkantet du er. Er det spesifikke medisinspørsmål og spørre om ulikheter mellom kosttilskudd??!!

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herlighet så firkantet du er. Er det spesifikke medisinspørsmål og spørre om ulikheter mellom kosttilskudd??!!

Hva har kosttilskudd med psykiatri å gjøre igjen, sa du?

Anonymkode: 26418...bdd

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har brukt bio-melatonin 1 mg, hele 9 tabletter på kveldstid for å få sove. Har fungert fint. I går var jeg på apoteket å kjøpe Melatonin 1 mg Sana Pharma Medical. Han i kassa spurte strengt "Du tar vel ikke mer en en tablett?!" Neida svarte jeg pafft.. Det var jo egentlig en løgn, siden jeg har tatt så mange bio-melatonin. Har aldri prøvd denne nye. Hvorfor er det så viktig å ikke ta mer enn 1? Står jo på pakka også.. Hva er forskjelle mellom biø-melatonin og melatonin SPM om det er noen? Bør jeg bare ta 1? Tviler jeg for sove med det dersom de to melatoninene er akkurat det samme..

Jeg googlet bio-melatonin, og der står følgende om dosering: "1 tablett daglig ved leggetid. Anbefalt døgndose bør ikke overskrides."  Det betyr vel at anbefalingene for de to variantene av melatonin er identiske. 

frosken skrev (9 minutter siden):

Jeg googlet bio-melatonin, og der står følgende om dosering: "1 tablett daglig ved leggetid. Anbefalt døgndose bør ikke overskrides."  Det betyr vel at anbefalingene for de to variantene av melatonin er identiske. 

Ok, det visste jeg ikke. Tusen takk for seriøst svar. Skal prøve å klare meg med anbefalt dose heretter. 🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...