Gå til innhold

Pusteproblemer når jeg røyker selv?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det har jeg tenkt en del på i voksen alder - jeg (og mine søsken) må jo ha gått rundt og stinket hele oppveksten vår! Noe så heslig! I tillegg til de helseskadene vi kunne ha fått.

Ja sånn var det før, vi kjørte nordover i en bil som oste av røyk uten vinduer oppe. Og jeg blir dårlig av sport på tv, det minner meg om en røykfull stue jeg hadde problemer med å puste i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (23 timer siden):

Ok. Føler røyken hjelper på den psykiske helsen, det er som medisin for meg. Men det er bra du klarte å slutte ❤️ Det er noe dritt. 

Prøv med snus.

Anonymkode: ab65c...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv med snus.

Anonymkode: ab65c...785

Har prøvd det og syns det var ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har prøvd det og syns det var ekkelt. 

Da ville jeg holdt meg til damp.

Anonymkode: ab65c...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da ville jeg holdt meg til damp.

Anonymkode: ab65c...785

Ja kunne jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
stjernestøv

Legen ringte i dag og ingenting tydet på kols eller astma for pusteprøven var fin, og blodprøvene var fine...vet ikke hva hun sjekket jeg. Men hadde litt for lite av det gode kolesterolet. Det var nok pga vektnedgang sa hun og det var ikke noe å gjøre med det, så ble litt lettet. Men kunne ta kontakt hvis det var noe, hun mente pusteproblemene kunne komme av angst som vi snakket om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...