Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke klikke seg inn på andre brukeres profil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor kan man ikke klikke seg inn på andre brukeres profil? Slik som man kan på kvinneguiden, der man kan se oversikt over tråder og innlegg personen har skrevet og sende PM. Savner den funksjonen her.

Anonymkode: b285b...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slik som man kan på kvinneguiden, der man kan se oversikt over tråder og innlegg personen har skrevet og sende PM.

PM kan du sende, til brukere med nick - mulig du må være innlogget med nick selv også, det kan du jo prøve. Trykk på konvolutten som kommer fram i menyen (i hvert fall når du er innlogget), velg Lag ny og bla deg fram til riktig bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere var denne funksjonen skrudd av pga serverkapasitet, nå er riktignok kapasiteten økt, men brukere har aldri etterspurt funksjonen, og vi har valgt å heller tillate andre muligheter mtp kapasitet. Pm kan man fortsatt sende slik som @laban forklarer, dog har flere brukere valgt å deaktivere denne funksjonen selv.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Admin skrev (På 20.3.2021 den 17.08):

Tidligere var denne funksjonen skrudd av pga serverkapasitet, nå er riktignok kapasiteten økt, men brukere har aldri etterspurt funksjonen, og vi har valgt å heller tillate andre muligheter mtp kapasitet. Pm kan man fortsatt sende slik som @laban forklarer, dog har flere brukere valgt å deaktivere denne funksjonen selv.

Admin

Går det an å skru den på igjen eller er det ikke aktuelt siden brukere ikke har etterspurt det? Jeg ville i alle fall gjerne hatt den muligheten. 

Anonymkode: 25e15...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Går det an å skru den på igjen eller er det ikke aktuelt siden brukere ikke har etterspurt det? Jeg ville i alle fall gjerne hatt den muligheten. 

Anonymkode: 25e15...3f5

Ingen stor betydning for meg, men synes egentlig det er greit at alle ikke kan følge med på min aktivitet her inne, utover svarene jeg legger igjen.

 

Og selv er du anonym 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Går det an å skru den på igjen eller er det ikke aktuelt siden brukere ikke har etterspurt det? Jeg ville i alle fall gjerne hatt den muligheten. 

Anonymkode: 25e15...3f5

Vi ser egentlig ikke behovet for det her på forumet og vi har ingen planer om å aktivere det på nytt sånn egentlig.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...