Den forsvunne diamanten Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg hadde et selvmordsforsøk med en overdose der jeg svelget veldig mange piller på en gang for litt over en måned siden. Jeg var veldig deprimert og var veldig bestemt på at det var riktig valg. Nå i etterkant synes jeg det er vanskeligere å svelge medisiner jeg trenger og får en ekkel følelse i halsen og nedover til magen. Litt samme følelsen da jeg tok overdosen. Er dette bare noe som sitter i hodet? Eller har jeg ødelagt noe i kroppen nå? Det er bare utrolig ekkelt å tenke tilbake på. Ble venteikkelskylt/pumpa og det var også svært svært ubehagelig. Har lært at overdoser ikke er på som film der man sovner stille inn. Var veldig naivt å tro det.🤦♀️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460334-ekkel-f%C3%B8lelse-n%C3%A5r-jeg-svelger-piller-etter-overdose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Ny Medlem skrev (47 minutter siden): Jeg hadde et selvmordsforsøk med en overdose der jeg svelget veldig mange piller på en gang for litt over en måned siden. Jeg var veldig deprimert og var veldig bestemt på at det var riktig valg. Nå i etterkant synes jeg det er vanskeligere å svelge medisiner jeg trenger og får en ekkel følelse i halsen og nedover til magen. Litt samme følelsen da jeg tok overdosen. Er dette bare noe som sitter i hodet? Eller har jeg ødelagt noe i kroppen nå? Det er bare utrolig ekkelt å tenke tilbake på. Ble venteikkelskylt/pumpa og det var også svært svært ubehagelig. Har lært at overdoser ikke er på som film der man sovner stille inn. Var veldig naivt å tro det.🤦♀️ Jeg tror nok det er noe som sitter i hodet. Jeg har ikke opplevd det etter mine overdoser. Det er jo en dramatisk hendelse du har vært gjennom og det er naturlig at det tar tid å bearbeide det. Håper du er på en bedre plass nå. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460334-ekkel-f%C3%B8lelse-n%C3%A5r-jeg-svelger-piller-etter-overdose/#findComment-4034533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Ny Medlem skrev (På 3.4.2021 den 2.13): Jeg hadde et selvmordsforsøk med en overdose der jeg svelget veldig mange piller på en gang for litt over en måned siden. Jeg var veldig deprimert og var veldig bestemt på at det var riktig valg. Nå i etterkant synes jeg det er vanskeligere å svelge medisiner jeg trenger og får en ekkel følelse i halsen og nedover til magen. Litt samme følelsen da jeg tok overdosen. Er dette bare noe som sitter i hodet? Eller har jeg ødelagt noe i kroppen nå? Det er bare utrolig ekkelt å tenke tilbake på. Ble venteikkelskylt/pumpa og det var også svært svært ubehagelig. Har lært at overdoser ikke er på som film der man sovner stille inn. Var veldig naivt å tro det.🤦♀️ Jeg har hatt samme opplevelse. Det blir bedre når du får litt avstand til hele overdosen, både hendelsen i seg selv og emosjonelt. Jeg erfarte også at da jeg gjentok overdose senere, forverret dette seg ytterligere. Jeg har tenkt at det får jeg bare ta med meg som en konsekvens av egne dumheter. Håpe at jeg endelig har lært. Tenke at her får tiden lege såret jeg selv har forårsaket. Men selv legger jeg medisinene (alle på en gang) under tungen inntil de svelges ned. Gammel vane fra de årene jeg gikk på Lamictal fordi jeg synes smaken av de tablettene var ille. Nevrologen sa først da vi valgte å seponere de og forsøke en annen medisin, for de virket uansett ikke optimalt, at det var mulig å søke om å få medisiner som ikke har noen smak. Mulig de må søkes om på godkjenningsfritak? 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460334-ekkel-f%C3%B8lelse-n%C3%A5r-jeg-svelger-piller-etter-overdose/#findComment-4034743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.